نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    جالب ترین و هیجان انگیز ترین سرسره های آبی جهان شما امتحان کردید ؟؟

    نمی دونم . آجی النا شما که رفتی نگفتی بلیطش چقدر بود ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    من ترم 7 مهندسی عمران هستم .

    من ترم 7 مهندسی عمران هستم .
  3. mehrdad2012

    بنازم قدرت خدا را بنازم !!! (جالب و بسیار دیدنی)

    نه داداش شهاب خودت لطف کن بهش زنگ بزن ازش بپرس .
  4. mehrdad2012

    جالب ترین و هیجان انگیز ترین سرسره های آبی جهان شما امتحان کردید ؟؟

    نه پیکی حساب می کنیم هزینه ها بیاد پایین .
  5. mehrdad2012

    جوجه مرغ بعد از پولدار شدن

    6 دیره آخه قراره امروز بره خواستگاری .
  6. mehrdad2012

    پس هنوز وارد دانشگاه نشدید .

    پس هنوز وارد دانشگاه نشدید .
  7. mehrdad2012

    شکر خوبم . در چه رشته ایی تحصیل می کنید ؟؟؟

    شکر خوبم . در چه رشته ایی تحصیل می کنید ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    جالب ترین و هیجان انگیز ترین سرسره های آبی جهان شما امتحان کردید ؟؟

    قرار شده یه روز واسه بچه های باشگاه اجاره کنیم این سرسره ها را .
  9. mehrdad2012

    سلام . حال شما ؟؟؟؟

    سلام . حال شما ؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    مادر بزرگ میوه ها

    آجی بهنام ؟؟؟ اسم منا یادت رفت ؟؟؟:surprised:
  11. mehrdad2012

    جوجه مرغ بعد از پولدار شدن

    ما که چیزی نگفتیم آجی . صد البته .
  12. mehrdad2012

    جوجه مرغ بعد از پولدار شدن

    کی وقت داری بفرستمش ؟؟؟؟
  13. mehrdad2012

    انشاا..... .

    انشاا..... .
  14. mehrdad2012

    در کلبه ی ما سفره ی ارباب و فقیرانه جدا نیست درحلقه ی ما جنگ و جدالی به سر شاه و گدا نیست ما...

    در کلبه ی ما سفره ی ارباب و فقیرانه جدا نیست درحلقه ی ما جنگ و جدالی به سر شاه و گدا نیست ما مطرب عشقیم در کعبه ی ما جنگ رسیدن به خدا نیست ای زاهد دیوانه وا کن در میخانه می زن دو سه پیمانه که ناخورده می و رفته ز هوشیم
  15. mehrdad2012

    خواهش داداش امیر . امیدومر دوستان خوبی واسه هم باشیم .

    خواهش داداش امیر . امیدومر دوستان خوبی واسه هم باشیم .
  16. mehrdad2012

    عکس های جالب و دیدنی(حتما ببینید)

    پس عکس هاش کو داداش امیر؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    وای این دیگه اخره خطای دیده!!!!(وری جالبناک) WOW

    داداش شهاب من همون اول تشخیص دادم . اما واقعا خطای دیدش خطای دیده . مرسی داداش.;)
بالا