دکتر علی شریعتی میگه:
چه خوشبخت است آن که کسی را دوست می دارد و عشق می ورزد...او بر روی این زمین در میان این کوچه و بازار انبوه سایه هایی که چون اشباح خیالی می گذرند یکی را می بیند و احساس می کند که در میان این خلوت خالی یکی وجود دارد...
آره....
دکتر شریعتی راست میگه
فقط یکی وجود داره............