چه بی امان می باری آسمان
چه رنگت پریده است
این سیاهی از بهرِ چیست ؟
اما چه خوب کــه می باری
ببار آسمان ببار..
حالِ ما را..
نه قرص هایِ رنگ به رنگ
نه به قولِ خیلی ها
شرابِ نابی که هیچ گاه دست به خوردنش نبردم
نه سیگاری که هیچ وقت خودم را مهمانش نکردم
و نه هیچ چیزِ دیگر آرام نمی کند..
همین قطره...