نتایح جستجو

  1. بهار00

    علیک سلام

    علیک سلام
  2. بهار00

    :D باشه

    :D باشه
  3. بهار00

    شب خوش

    شب خوش
  4. بهار00

    باشه قبول پس میتونین اینجا هم پیام بدین

    باشه قبول پس میتونین اینجا هم پیام بدین
  5. بهار00

    آفررررررین خوب بلدی به خودت اعتماد به نفس بدیاااااا باشه منم فعلا میرم

    آفررررررین خوب بلدی به خودت اعتماد به نفس بدیاااااا باشه منم فعلا میرم
  6. بهار00

    :surprised: اسمشو نشنیدم تا حالا خب زود زود کار کن.....تو میتونی;)

    :surprised: اسمشو نشنیدم تا حالا خب زود زود کار کن.....تو میتونی;)
  7. بهار00

    چراااااا اینقد دیر؟؟؟ در مورد چی هس؟؟

    چراااااا اینقد دیر؟؟؟ در مورد چی هس؟؟
  8. بهار00

    :cry: حالا چرا دعوام میکنی؟؟ حسش نیس:razz:

    :cry: حالا چرا دعوام میکنی؟؟ حسش نیس:razz:
  9. بهار00

    سلامممم ممنون تو خوبی؟؟ همیشه که نه....بیشتر شبا آنم

    سلامممم ممنون تو خوبی؟؟ همیشه که نه....بیشتر شبا آنم
  10. بهار00

    دوست داشتن به حرف نیست….!! به وقتیه که برات میذاره، به ارزشیه که برات قائل میشه، به دلگرمیه که...

    دوست داشتن به حرف نیست….!! به وقتیه که برات میذاره، به ارزشیه که برات قائل میشه، به دلگرمیه که بهت میده، اما وقتی طرفت همش نیست!! وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی.. این دوست داشتن نیست!! “دوست داشتن”این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند! اینه که بخاطرتو…” جاخالی کنند”.!!!
  11. بهار00

    دوست داشتن به حرف نیست….!! به وقتیه که برات میذاره، به ارزشیه که برات قائل میشه، به دلگرمیه که...

    دوست داشتن به حرف نیست….!! به وقتیه که برات میذاره، به ارزشیه که برات قائل میشه، به دلگرمیه که بهت میده، اما وقتی طرفت همش نیست!! وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی.. این دوست داشتن نیست!! “دوست داشتن”این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند! اینه که بخاطرتو…” جاخالی کنند”.!!!
  12. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی براي اينكه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند ... مطمئنا هیچکس
  13. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    من مانده ام با یاد توو بغضی که لگد می زند بر حنجره ای پا به ماه . . .
  14. بهار00

    رد پای احساس ...

    وقتی دلی برای دلی تنگ می شود انگار پای عقربه ها لنگ می شود تکراری اند پنجره ها و ستاره ها خورشید، بی درخشش و گل، سنگ می شود... هرکس به جز عزیز دلت یک غریبه اس وقتی دلت برای دلی تنگ می شود...
  15. بهار00

    آه خدایا … عجب دورانی بود کودکی … التیام زخمهایش بوسه های گرم و صادقانه بود و اکنون … گذشت زمان...

    آه خدایا … عجب دورانی بود کودکی … التیام زخمهایش بوسه های گرم و صادقانه بود و اکنون … گذشت زمان التیامی بر زخمها نیست یادمان می دهد چگونه با درد زندگی کنیم
  16. بهار00

    بله همینطوره :cry:

    بله همینطوره :cry:
  17. بهار00

    آه خدایا … عجب دورانی بود کودکی … التیام زخمهایش بوسه های گرم و صادقانه بود و اکنون … گذشت زمان...

    آه خدایا … عجب دورانی بود کودکی … التیام زخمهایش بوسه های گرم و صادقانه بود و اکنون … گذشت زمان التیامی بر زخمها نیست یادمان می دهد چگونه با درد زندگی کنیم
  18. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  19. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  20. بهار00

    :Dباشه پس هرموقه زندون رفتی کمپوتشو برات میارم

    :Dباشه پس هرموقه زندون رفتی کمپوتشو برات میارم
بالا