نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    باشه . خیلی کار خوبی می کنی . ایوللللللل . الله درکما
  2. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    قد : 158 وزن : 48
  3. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    ولی واسه من اینجوری نبود .. اخه کامل با دانشگاهمون آشنا بودم و زیاد از کسی سوال نمی پرسیدم ..
  4. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    نشتابید نشتابید بچه ها دیدید بالاخره نوبت منم شد .... دیدید خودمم افتادم تو دام ... بهرام که گور می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت سوالایه سخت سخت نپرسینا وگرنه من از اینجا به نام خدا ::gol:
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خبری که نیست . پروژه دارم :cry::cry:
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من دیشب بدون خدافظی رفتم معذرت می خوام . حالم خیلی بد شد ..
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام سلام . ممنون خوبم شما خوبی ؟
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    به راستی چرا لبخند هایت بی رنگ است ؟
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    باشه . خودتو زیاد درگیر نکن . بی خیال باش .. ( یکی اینارو به خودم بگه )
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    می تونم بهت کمک کنم ؟ بگو ببینم چیت شده ؟
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من مشکلات دارم .. تو دیگه چرا ؟ :cry:
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام ... سرما خوردگیم تقریبا خوب شده .. ممنون فردا می زنم تاپیکشو
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بچه ها خیلی دلم گرفته گریه می کنم اما هنوز دلم پر از ابره . بارونه چشمام تمومی نداره ...
بالا