اسم این تاپیک رهروان شهداست و بخشی از اون طرح کلی...اون انتقادی که دارین از گروه هست....اسم گروه رو باید با نظربچه ها صحبت کنیم و درصورت انتقاددر گروه مطرح بشه بهتره
میتونم بگم هیچ یک..
چون ما روزانه تعداد اعمال مون رو میگیم و اون رو درجدولی که درگروه ضمیمه شده برای خودمون(تاکید میکنم جدول و...