اینم طرح خیلی خوبیه ولی بسته ب وقت بچه ها ست و ..
یکی از مزیت های این گروه اینه که ما اجبارنمیکنیم...یه تصمیم کلی میگیریم و سعی میکنیم انجام بدیم..میشه این صحبتتون ر و به صورت پیشنهاد مطرح کنیم و اگه اکثریت موافق بودن عملی بشه(کارگروهی اونم درکارخیر خیلی از کارفردی بهتره)
درسته وخداشناسی...