سلام
پستت بین پستهای قبلی گم شدخب(ببخشید)!:(
چندسوال...
اما نظرمن:منظوراینه که چهل روز یک سری کارهارو مداوم انجام بدیم؟
خب این رو درمورد مثلا درس خوندن چطورپیاده میکنیم؟
یا قراره همش یک موضوع باشه یا چندین موضوع؟
نظرخوبیه اما مدیریتش باید کاملا مشخص بشه تا نیمه کاره رهانشه....:(