نظرمن:گاهی باعملکردی متفاوت میشه دید درست رو به اشخاص داد...جدای از برخورد مستقیم و عام با یک مسئله!کاری که فکرمیکنم درگروه ما باید بیشترموردتوجه باشه واسه جذب افراد....
+هنوز اول راهیم...دارم سعی میکنم ادعام رو کم کنم(خودمو میگم!)
فکرمیکنم چهل روز زیاده.هرچنددوره ای چهل روزه توصیه...