نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چقدر زود فردا كه نمي خواي بري كه بمون;)
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نسيم خانم من خوبم شما خوبي؟
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    من مسخره مي كردم؟؟؟؟؟ ولي الان شرايط فرق ميكنه قبول كن نه نمي يام من كه اصلا حسشو ندارم
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام ارامش حالت چه طوره بهتر شدي ممنون نگار خانم شما خوبي؟
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام سما خانم خوبي؟ ممنون دادش علي گل خوبِ؟ سلاك باران خانم خوبي؟
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام وروجك ممنون قربون تو برم حميد گلم خوبي؟ مممنون حميد تو خوبي؟ معلوم نيست شايد بيام ممنون دادش گلم تو خوبي؟
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام برهمه كرسي نشينان خوبيد؟ دلم براتون تنگ شده بود
  8. C

    عشق میوه ای ( هویجی )

  9. C

    ((**++ تشکر از aramesh و گلابتون دو مدیر عزیز ++**))

    منم البته هرچند دير ولي به نوبه خودم از ارامش و گلابتون عزيز تشكر ميكنم و اميدوارم در زندگي موفق پيروز باشيد يه دنيا خوشبختي برايتان ارزو مي كنم
  10. C

    #& طرفداران بارسلونا &#

    بعد چند تا بازي بد مي تونيم بگيم بارسا داره ميشه بارساي هميشه البته بارسا هميشه قهرمان به اميد قهرماني در سه جام
  11. C

    اره بیچاره ها حماسه ای تاریخی افریدند دیگه روشون نمیشه بگن ما پر افتخار ترین تیم اروپا هستیم

    اره بیچاره ها حماسه ای تاریخی افریدند دیگه روشون نمیشه بگن ما پر افتخار ترین تیم اروپا هستیم
  12. C

    سلام ملودی همون باختش دیگه اخه تا حالا دیده بودی رئال توی لیگ قهرمانان چهارتا گل بخوره در مجموع...

    سلام ملودی همون باختش دیگه اخه تا حالا دیده بودی رئال توی لیگ قهرمانان چهارتا گل بخوره در مجموع پنج تا به نوبه ای خودش یک حماسه بود:d
  13. C

    ((**++ تشکر از phalagh مدیر تالار اسلام ++**))

    بازم میگم کار خیلی قشنگی کردی تنهایی منم از فلق خیلی خیلی تشکر میکنم و امیدوارم در زندگی موفق و پیروز باشی
  14. C

    اشکال نداره میدونم :d همون جمله که میگه خوراکی ها یا خوش مزه هستن یا بهداشتی که به هیج عنوانم...

    اشکال نداره میدونم :d همون جمله که میگه خوراکی ها یا خوش مزه هستن یا بهداشتی که به هیج عنوانم این دو گروه با هم نمی تونن باشن:d یادت اومد کدوم بزرگ گفته
  15. C

    خنده برای چی امشب بازی داره فهمیدی رئال دیشب چه حماسه ای افرید؟

    خنده برای چی امشب بازی داره فهمیدی رئال دیشب چه حماسه ای افرید؟
  16. C

    جمله رو یادت اومد:d حالا کی گفتش زیاد مهم نیست:d

    جمله رو یادت اومد:d حالا کی گفتش زیاد مهم نیست:d
  17. C

    اره میدونم تاثیر نمیده ولی نمیشه ریسک کرد میرم ولی از یه لحاظم بد نیست ها اگه بمونم خونه باید...

    اره میدونم تاثیر نمیده ولی نمیشه ریسک کرد میرم ولی از یه لحاظم بد نیست ها اگه بمونم خونه باید کار کنم (اتاق تکونی):d
  18. C

    خدارو شکر ولی دیگه تجربه میشه چیزای خوش مزه نخوری (اون جمله از یکی از بزرگان که یاد هست گفتم:d)

    خدارو شکر ولی دیگه تجربه میشه چیزای خوش مزه نخوری (اون جمله از یکی از بزرگان که یاد هست گفتم:d)
  19. C

    نه بابا استاد ما می خواد امتحان بگیره همه بیان گفته یه نمره ترم محسوب میشه استاد اینقدر مقید تو...

    نه بابا استاد ما می خواد امتحان بگیره همه بیان گفته یه نمره ترم محسوب میشه استاد اینقدر مقید تو این دانشگاه من ندیدم
بالا