ایسنا- عامل اصلي قتل بانوي 32 ساله شيرازي كه به عنوان فجيعترين قتل سال نام گرفته است، دستگيري شد.
سردار سرتيپ علي مؤيدي فرمانده انتظامي استان فارس امروز (چهارشنبه) با اعلام اين خبر گفت: روز 18 بهمن ماه تكههايي از جسد يك بانوي جوان در محله پودنك شيراز كشف شد، كه موجي از احساسات روحي و رواني...