وضع تهران خرابه زكريا..
با همين منوال ادامه پيدا بكنه سر ماه تهران سقوط ميكنه!!!
طي امروز و ديروز چندين نفر مردن!!!!!!!!!
يعني كشته شدن اونم به ضرب گلوله!!!!
اونجا وضع چطوره؟!
ديدي بهت گفتم زكريا..
كاراي بدي بود كه انجام شد..
توكل ما به خداس..
صحنه هاي وحشيانه رو ديدي؟!
امروز با يك خواهر شهيد صحبت ميكردم..
با بغض بهم ميگفت داداش من رفت قصر شيرين و نيومد كه چي بشه؟!
كه اينكه اين گردن كلفتها جوونامونو به قصد مرگ بزنن؟!
زكريا اونقد بغض داشتم و دارم كه دارم خفه ميشم...
سلام زكريا..
اينجا اس ام اس ها همه قطعه..
موبايل ديروز و امروز صبح كلا قطع بود.
دقيقا 2 ساعت پيش 3 تا تير هوايي اينجا زده شد..
اوضاع تهران اصلا خوب نيس..
ميخواستم بهت اس ام اس بدم كه كلا يادم افتاد تعطيله..
در كل چاكريتيم..
فك نكني چاكرت نيستيم كه سخت در اشتباهي..
گرگها خوب بدانند در این ایل قریب /گر پدر مُرد تفنگ پدری هست هنوز/گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند/توی گهواره چوبی پسری هست هنوز /آب اگر نیست نترسید که در قافله مان / دل دریایی و چشمان تری هست هنوز....شعری از دکتر زهرا رهنورد
شادمهر باز عزيزم..
من از الان ميدونم براي فردا اقاي دروغگوي نامرد چه برنامه اي در سر ميپروراند..
2 حالت داره..
ميخواد بگه من دارم با مخالفام اشتي بكنم و همينو توي بوق و كرنا ميكنه يا اينكه به بهانه ي وجودش ميخوان يك پاكسازي اساسي از جووناي مظلوم داشته باشن..
مراقب باشين ..
اينجا وضع خوب نيست حاجي.
موبايلا قطع شده..
اينترنت به شدت سرعتش كمه..
فاطمي-انقلاب-ونك-وليعصر-تهرانپارس-كوي دانشگاه شلوغه و درگيريها به شدت ادامه داره..
خدا خودش همه چيز رو حل و فصل بكنه.
حق با شماس..
من به مصلحت انديشي و راي مردم احترام ميگذارم..
خداوند خودش ناظر و حاكم بر اعمال ماست..
من زرنگ باشم توي اين طوفان وحشتناك كلاه خودمو ميگيرم باد نبره كه مبادا اون دنيا جلوي خداي مهربونم شرمسار باشم..
من معلومه كه به راي مردم احترام ميزارم..
اگه احترام نميزاشتم كه هرگز تبريك نميگفتم!
در مورد تقلب هم بهتره بحثي نكنيم..
خدا خودش ديده و همه چيز رو مطلعه..
من سگ خدا هم نيستم كه بخوان نظري بدم..
مصلحت در اينه.
شوخي برادر؟!
ساعت 12 شب كسي با من شوخي نداره..
كسي با خانواده ي من شوخي نداره..
مكالمه ي 30 ثانيه اي كه شماره هم معلوم نبود..
بهتره بحث رو باز نكنيم..
خدا بزرگه و حكيم..
حاجي من يكبار تبريك گفتم اما باز هم ميگم ..
حالا فردا بايد به كلي ديگه هم تبريك بگم...
اما حاجي از چشم من يكي يك سري مسائل مخفي نموند و ديدم كه چه شد..
من ديدم و سكوت كردم و اميدوارم خداوند از سر گناهان من و ان عده بگذرد..
در اين حر بهت بگم كه قبل از باز كردن صندوقها و شمردنشون من ميدونستم دكتر...
سلام بزرگوار..
نه ولله هيچ اماري ندارم..
فقط شب قبل از شروع شمارش دوستان سپاهي بهم زنگ زدن و گفتن فردا نرو بيرون دكتر از صندوقها مياد بيرون..
خدا شاهد و عالمه اگر يك كلام دروغ و ياوه بگم..
الله اعلم..
درود بر انقلاب خميني كبير..
التماس دعا..
خواهش ميكنم به اعصاب خودتون مسلط باشيد...
همه چيز رو به خدا بسپريد كه قدرتش ماوراي هر دروغ و پليدي و سياهي است.
با هواداران احمدي نژاد اصلا درگيري لفظي پيدا نكنيد.
داداشي ديشب سر نماز شب فقط از خدا يك چيز خواستم...
منو به راه راست بفرسته اما ديگه ازش ميخوام مهدي رو بياره..
ديگه راه راستي نيست داداشي..
همه چيز كج شده..
داداشي وقتشه گريه كنيم و از ته دل يوسف فاطمه رو از خدا بخوايم..