نه توي روزنامه ي حامي سپاه يك سري جوابيه اومده كه زياد خوب صحبت نكرده..
زكريا يه سوال..
دائي من ms داره..
ميتونم كارت ms با شناسنامش رو ببرم رايش رو بندازم تو صندوق؟!
كوروش ميخوام با يكي صحبت بكني و قانعش بكني.
اين دوست من اعتقاداتش مثل منه و فقط ميخوام تو باهاش صحبت بكني.
طرفدار احمدي نژاده..
امشب معرفيش ميكنم توي نت باهاش با دليل و مدرك حرف بزن..
از اصلاحات متنفره و كلا فعلا سه دل شده..... احمدي نژاد-سفيد-محسن رضايي..
ببينم چيكار ميكني.