نتایح جستجو

  1. خيبر

    داداشي ميلاد مولاي عدالت رو بهت تبريك ميگم.

    داداشي ميلاد مولاي عدالت رو بهت تبريك ميگم.
  2. خيبر

    زكريا... ميلاد مولاي عدالت رو تبريك ميگم داداش.

    زكريا... ميلاد مولاي عدالت رو تبريك ميگم داداش.
  3. خيبر

    برادرم..ميلاد مولاي عدالت بر تو هم مبارك..

    برادرم..ميلاد مولاي عدالت بر تو هم مبارك..
  4. خيبر

    فقط ميشه اين اسمايل روبرو رو بكار برد..هميشه حرفا و شعرات نابه. :-)

    فقط ميشه اين اسمايل روبرو رو بكار برد..هميشه حرفا و شعرات نابه. :-)
  5. خيبر

    راهنمايي در مورد ادامه ي تحصيل در خارج از كشور

    سلام به دوستان عزيز.. ميخواستم اطلاعاتي در مورد تحصيل در كشورهاي مالزي و هند و ابوظبي و... داشته باشم.. كسي ميدونه و ميتونه اين كشورها رو با هم مقايسه بكنه و مزايا و معايبش رو بگه؟! كودوم يكيشون معتبر تره؟! به خصوص در رشته هاي حقوق.. لطفا راهنمايي كنيد..ممنون.
  6. خيبر

    پسرهایی که دختر شدند و میشوند

    پسر من خانواده ي من هستش و بنده حق دارم كه راهنماييش بكنم.. اما در مورد مردم خير.. نهي از منكر وظيفه ي من يكي نيس چون صلاحيت بنده ثابت نشده كه بخوام ملت رو نهي از منكر بكنم!!! اين در مورد خودم صدق ميكنه ولا غير.
  7. خيبر

    حالا من يه چيز گفتما :دي خودت برام شيريني هستي اونم از نوع نون خامه اي كه كلي دوست دارمش.

    حالا من يه چيز گفتما :دي خودت برام شيريني هستي اونم از نوع نون خامه اي كه كلي دوست دارمش.
  8. خيبر

    مدير شدي زكريا؟ نديده بودم.. شيريني ندي نفرينت ميكنما... :دي

    مدير شدي زكريا؟ نديده بودم.. شيريني ندي نفرينت ميكنما... :دي
  9. خيبر

    خيلي مردي.. ادرس تاپيك رو بده بيام...حتما همراهيتون ميكنم..فقط داداشي..دعا يادت نره ها..خيلي محتاجم.

    خيلي مردي.. ادرس تاپيك رو بده بيام...حتما همراهيتون ميكنم..فقط داداشي..دعا يادت نره ها..خيلي محتاجم.
  10. خيبر

    من نوكرتم به خدا.. خيلي بايد كم عقل باشيم كه كم لطف بشيم..اونم به كي..به شما... درگيرم داداشي...

    من نوكرتم به خدا.. خيلي بايد كم عقل باشيم كه كم لطف بشيم..اونم به كي..به شما... درگيرم داداشي.. درگير همون سوپرايزي كه بهت گفتم.. دارم كارا رو درست ميكنم.. فك نكن به يادت نيستم..نه داداش..به جون آرش نوكرتم..
  11. خيبر

    پسرهایی که دختر شدند و میشوند

    به يك نتيجه ي جالب و زيبايي رسيدم توي اين دوره زمونه.. كار مردم به من هيچ ربطي نداره همونطور كه كار من به مردم هيچ ربطي نداره! هركس دوس داره دختر شه..به من چه؟!..كجاي زندگي منو مختل ميكنه؟! من خيلي مرد هستم و خيلي دين دارم بايد طوري دين و ايمونمو تقويت بكنم كه مشلكي برام ايجاد نشه.. پس نتيجه...
  12. خيبر

    سر دسته برنامه ریزان انقلاب مخملی دستگیر شد (((جولای 1, 2009)))

    اين صدا و سيما با اينكاراش واقعا مسخره كردن هم داره.. نه صدا و سيما بلكه اقايون قدرتمند!!! دست شما درد نكنه .. طنز تلخ باحالي بود...بعد از چند وقت مزه ي خنده ي تلخ بر لبانم اومد.
  13. خيبر

    رضا عطاران بازداشت شد/نشد

    البته داداشي اگر بازداشت هم ميشد من يكي متعجب نميشدم! كي مونده كه بازداشت نشده باشه..اينم يكيش ميشد ديگه..سياسته ديگه..پدر نداره كه..
  14. خيبر

    لينك رو تا اخر نخوندم زكريا.. اما به نظر سياسي بازي مياد.. سياست علم شيطانه ..من كه ازش فراري شدم.!

    لينك رو تا اخر نخوندم زكريا.. اما به نظر سياسي بازي مياد.. سياست علم شيطانه ..من كه ازش فراري شدم.!
  15. خيبر

    بابا دقيق بين..بابا ريز بين.. فدا ريزبينيت.. يك موضوعي كه اگر شد بصورت سوپرايز اعلام ميكنم...

    بابا دقيق بين..بابا ريز بين.. فدا ريزبينيت.. يك موضوعي كه اگر شد بصورت سوپرايز اعلام ميكنم بهت... :دي
  16. خيبر

    نامه ی پسر دکتر بهشتی به پدرش در سالروز شهادت دکتر بهشتی

    بار ديگر بي تو چرا هربار كه هفتم تير مي رسد سفرة دل گرفته ام را نزد تو مي گسترم؟ شايد چون ساية تو را همچنان بر سرم گسترده مي بينم. شايد هم كه چون نمي گذارند صدايم شنيده شود، بدنبال چاهي مي گردم تا آهي بركشم. شايد هم كه برباد رفتن ميراث توست كه اينچنين آتشم مي زند و داغ ديرينه را تازه مي كند...
  17. خيبر

    نامه خواندنی اعظم طالقانی: پدرم می‌گفت "خشم مردم خشم خداست " >> شکوا ئیه‌ای به محضر مادرم زهرا(س)

    مادرم! تخلفات وحشناک این دوره از انتخابات نمایش تام و تمام بی‌تقوایی است که زر و زور و تزویر آن را پشتیبانی می‌کنند و آتش عبس به ریشه دین‌خواهی تو و فرزندانت زده‌اند مادرم ایام، ایام تولد توست؛ مادر ! آمدی تا با شجاعت بانگ بیدارباش را بر کنگره نه تنها...
  18. خيبر

    نظر شما در خصوص اظهارات صدا و سیما در رابطه با کشته شدن ندا اقا سلطانی چیست ؟

    صدا و سيما اين مملكت از جاهايي است كه باعث شرم نظامه.. نظامي كه پايه هاش بر مبناي صداقت توسط امام گذاشته شد حالا سيمايي داره كه دروغ از خوراك هاي شيرينشه!!! جالبتر از همه اينه كه دروغ پراكني رو اسمش رو بزاري جنگ رسانه اي!!! خب جنگ رسانه اي ميخواين انجام بدين اين قيل و قالها رو لازم نيس توي كشور...
  19. خيبر

    آیا این مردم تحت تاثیر منافقین هستند؟!

    مسجد لولاگر كه اتيش گرفت رو فيلمش رو الجزيره نشون داد! بنده هم ديدم.. از بالاي پايگاه مسجد به روي مردم راحت داشتن گلوله ميبستن!!! واقعا من نميدونم اين افراد چي فك ميكنن!!!!
  20. خيبر

    ديونتيم حاجي..

    ديونتيم حاجي..
بالا