گاهی دلمان از هرچه آدم است می گیرد... گاهی دلمان دوکلمه حرف مهربانانه می خواهد... نه به شکل "دوستت دارم" و یا نه به شکل "بی تو می میرم" ... ســــــــــــــــــاده... شاید مثل "دلتنگ نبــــــاش، فردا روز دیگری ست"...
"دوستت دارم" هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد... قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختنش را ندارد... جمله ی کوتاهی ست... اما هر کس "لیاقت" شنیدنش را ندارد...