نتایح جستجو

  1. mina12345

    اون روزا که تازه عضو شده بودم.........!!!!؟

    بلد نبودم نقل قول بگيرم يه اوضاعي بود كه نگووووووووووووووووووووو:biggrin:
  2. mina12345

    خو منم بيرون بودم .

    خو منم بيرون بودم .
  3. mina12345

    ما هم خوب ميباشيم

    ما هم خوب ميباشيم
  4. mina12345

    خوفم تو چطوري دخمل واي تگرگي كه زد رو ديدي

    خوفم تو چطوري دخمل واي تگرگي كه زد رو ديدي
  5. mina12345

    سلام داداش حال شما؟خوبي؟

    سلام داداش حال شما؟خوبي؟
  6. mina12345

    تصاویر: سال مار برای ایرانیان

    ايش از مار بدم ميادددددددددد:confused:
  7. mina12345

    سلام خانم گل خوبي؟

    سلام خانم گل خوبي؟
  8. mina12345

    تولدتون مبارك

    تولدتون مبارك
  9. mina12345

    سلام ...خوبي؟ رفته بودم كتاب بخرم

    سلام ...خوبي؟ رفته بودم كتاب بخرم
  10. mina12345

    سلام گلم رفته بودم كتاب بخرم..........

    سلام گلم رفته بودم كتاب بخرم..........
  11. mina12345

    باي داداش

    باي داداش
  12. mina12345

    صندلی داغ محسن ( mohsen_24 )( موصن )( موزن ) !

    سهلللللااااااااااااااااااااااام اين سري از سوالام احساسيه:cry: 1- تا حالا كسي رو نفرين كردي؟ 2-كسي تا حالا دلتو شكونده؟ 3-چرا ميگن هر كسي رو كه عاشقشي بهش نميرسي؟ 4-موقعي كه ناراحتي چكار ميكني؟ 5- تا حالا عاشق شدي؟
  13. mina12345

    داداش من ديگه ميرم فعلاااااااااااااااااااااااااا

    داداش من ديگه ميرم فعلاااااااااااااااااااااااااا
  14. mina12345

    کوچه های تنهایی

    گاهی دلمان از هرچه آدم است می گیرد... گاهی دلمان دوکلمه حرف مهربانانه می خواهد... نه به شکل "دوستت دارم" و یا نه به شکل "بی تو می میرم" ... ســــــــــــــــــاده... شاید مثل "دلتنگ نبــــــاش، فردا روز دیگری ست"...
  15. mina12345

    کوچه های تنهایی

    "دوستت دارم" هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد... قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختنش را ندارد... جمله ی کوتاهی ست... اما هر کس "لیاقت" شنیدنش را ندارد...
  16. mina12345

    کوچه های تنهایی

    میخواهم گریه کنم!! وقتی زبانت میگیرد و مرا لحظه ای "شما" خطاب میکنی!!!! "من" فاصله "شما" را با "تو" چگونه باید پر کنم؟؟؟؟؟؟؟
  17. mina12345

    کوچه های تنهایی

    بدرقه اش کن...شاید با دیــگــــری خوش تر باشـد...مگر خوشحــــالی اش آرزویت نبـــود؟؟!!...؟؟!!
  18. mina12345

    کوچه های تنهایی

    همیشه روزهایی هست، که انسان در آن کسانی را که دوست می داشته است بیگانه می یابد!
  19. mina12345

    کوچه های تنهایی

    دلم تنگـ می شـود گاهـی ! برای ِ ... یك « دوستت دارم » ِ سـاده ! دو « فنجـان قهــوه ی داغ » سه « روز » تعـطیلی در زمسـتان ! چـهار « خنـده ی بلنــد » و پنــج « انگشـت » ِ دوست داشتـنی !..
بالا