You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
من يكي از اعضاي فعاله تالار اسلام و قرآن رو ميشناسم
-
اي بابا باشه توي تالار اسلام و قرآن ميزنم هر كس اعلام آمادگي كنه
-
داداش كار خوبيه چرا داداش شما خيلي خوب ميتوني
-
ناري جون خوب من ممكنه يه مدت نيامممممممممم
-
چي چي من سرپرست من اگر برسم نمازاي خودمو بخونم ..داداش تو باشي بهتره به حرفم گوش كن
-
پري شيطوني نكن به حرفه داداشم گوش كن:biggrin:
-
داداش شما باشي بهتره يادت ميدم داداش
-
-
آهان.......آخه شنيده بودم از نيمه شب نماز شب شروع ميشه;)
-
خوب داداش خودت مديريتشو قبول كن..............
-
-
من حاضرم داداش فقط ساعتش براي نماز شب زود نيست
-
داداش من هستم البته من نماز شب بلد نيستم:redface:
-
-
واي چه ناززززززه پري تو ديگه
-
-
-
بله داداش اومدم............
-
بابا همين نيم ساعته پيش بودددددددددددددددددد
-
پري آواتارم خوبه يا اون قبليه؟