نتایح جستجو

  1. mina12345

    من مومنم؟ نه بابا من خيلي هنر كنم نمازاي روزانمو بخونم ولي ديدم طرح خوبيه خسته كننده نيست ازتون...

    من مومنم؟ نه بابا من خيلي هنر كنم نمازاي روزانمو بخونم ولي ديدم طرح خوبيه خسته كننده نيست ازتون كمك خواستم
  2. mina12345

    داداش درست شد..............

    داداش درست شد..............
  3. mina12345

    خوب تاپيكشو ميزنم توي تالار اسلام و قرآن

    خوب تاپيكشو ميزنم توي تالار اسلام و قرآن
  4. mina12345

    خوب منم ميگم سه شنبه ها ولي ايشون ميگه سخته...........

    خوب منم ميگم سه شنبه ها ولي ايشون ميگه سخته...........
  5. mina12345

    داداش اون آقا از ما هم تنبل تره...............:biggrin:

    داداش اون آقا از ما هم تنبل تره...............:biggrin:
  6. mina12345

    وااااااااااا؟ چه چيزا؟:eek: خوب كاري كه نداره

    وااااااااااا؟ چه چيزا؟:eek: خوب كاري كه نداره
  7. mina12345

    آره داداش پس كجائي؟

    آره داداش پس كجائي؟
  8. mina12345

    اي بابا پري اين از ما شيرازي تره:biggrin:

    اي بابا پري اين از ما شيرازي تره:biggrin:
  9. mina12345

    آخه هر روز كه نيست فقط سه شنبه ها سر ساعت 11

    آخه هر روز كه نيست فقط سه شنبه ها سر ساعت 11
  10. mina12345

    :biggrin:

    :biggrin:
  11. mina12345

    نيدونم والله...............

    نيدونم والله...............
  12. mina12345

    داداش خوندي جوابشونو

    داداش خوندي جوابشونو
  13. mina12345

    نازي جون براي من و پري سخته........:biggrin:

    نازي جون براي من و پري سخته........:biggrin:
  14. mina12345

    هر كس تا حدي كه تونست رو بخونه.............

    هر كس تا حدي كه تونست رو بخونه.............
  15. mina12345

    منم قضاي يه روز رو ميخونم منو پري از يه آب و هوائيم ديگه:biggrin:

    منم قضاي يه روز رو ميخونم منو پري از يه آب و هوائيم ديگه:biggrin:
  16. mina12345

    اي بابا پري بيا صفحه من جوابشو بخون ازم ميپرسه قضاي نمازهاي شب قدرتو خوندي اي بابا چه گرفتاري...

    اي بابا پري بيا صفحه من جوابشو بخون ازم ميپرسه قضاي نمازهاي شب قدرتو خوندي اي بابا چه گرفتاري شديم:cry:
  17. mina12345

    من؟تاحدي...چطور؟

    من؟تاحدي...چطور؟
  18. mina12345

    اتفاقا نبايد باهاشون بحث كرد كسي كه خودشو زده به خواب نميشه بيدارش كرد

    اتفاقا نبايد باهاشون بحث كرد كسي كه خودشو زده به خواب نميشه بيدارش كرد
  19. mina12345

    داداش بيا توي صفحه من جوابشو بخون

    داداش بيا توي صفحه من جوابشو بخون
  20. mina12345

    ميدونم ..حالا ميشه قضاي نمازشونو بخونن تا از نيمه شب بگذره

    ميدونم ..حالا ميشه قضاي نمازشونو بخونن تا از نيمه شب بگذره
بالا