نتایح جستجو

  1. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    هاو مرسی مرسی به به مدافعو داری عیال؟؟؟ هی دختر اضاف کن به خونواده اگه فردا همین دخترامونو دایی برنداشت به عنوان دختراش؟؟؟ عیاااااااااااال داداشم صلاحمو میخواد:)
  2. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    باشه...ولی منو بخبخت ننما لطفا عیال پول ندارم خووووووووو :surprised: :gol: مرسی مرسی
  3. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    بریم کوهستان پارک پلیززززززززززز نه داداش مردم تا عقدش کردم:| همسر نیلو نه...پسر نیلو:|
  4. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    آجو بیا ببین نیلو منو به خاک سیاه نشوند... من خرج این همه بچه رو از کجا بیارم آخه:| نیلو من خودمو میکشمممممممممممم
  5. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    نیلو امار بچه ها از دستت در نره خدایا منو بکششششششششش:| نیلو من خودمو میکشممممممم هی دختر و پسر اضاف میکنی بعد میگی بریم سرقت بریم کشتی ناخدا ویکی تازه برگشتن غنیمت باهاشونه معین پایس یه بارم با ما اومد امیر سر رسید در رفت نامرد:|
  6. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    همینو بگو من بدبخت که زنشم:| اره خیلی باحال بوت تولد تکی هم باحال بود تولد رضا هم بد نبود تولد بخی سوژه بود اصن...:biggrin: فقط اخر شب حال منو یکی گرفت؟:| معین داداشم بود آجو ولی من خبر نداشتم ببین باز نکن هر چیزی رو شاید توش بمب باش به مقصد کار نداشته باش مبدا رو بچسب:surprised::confused:
  7. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    سرعتم اوکی شد انگاری:surprised:
  8. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:surprised: خونتون کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟:surprised:
  9. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    ببین یه سری هس اینورن یه سری هس اونورن از این ریشه یا اون ریشه؟؟؟(چی گفتم:surprised:) نیلو فرررررررررررررررررررررررر
  10. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    بخند بخند خنده بر هر دردی دواست بله بله یادش بخیر چه روزایی بود:| خو من یادم نبود معین هم داداشمه خو عیال بعدشم گفتم فرزند کمتر زندگی بهتر از کجا بیارم خرجشونو بدم خو انیسم خبر کن بیاد اگه میتونه
  11. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    مبارکه مبارکه به سلامتی بیکار بودنتون(منظور فارغ التحصیلیه)موبارکه ریشه های اینوری یا اونوری؟؟؟؟ سلوم سلوم بیا تووووووووو آخ جوووووووووووووووووووووووون اسپم:دی
  12. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    ععععععععع آجو به اسپم خوش اومدی:دی کاش علی و بهنام کچل و انیس و اینا هم بودن سلوم سلوم خوبی شوما
  13. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    عزیز ما که بخیل نیستیم برو با اون بیا بعدشم ما ادعامون نشد دو تا خودمونی دیدیم.... (تاپیک خودمونیا) این شد که گفتیم جمعشون کنه دور هم باشیم بخندیم شما مشکل داری با خندیدن؟؟؟
  14. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    نمنه؟؟؟؟ خو تو نیستی....همه با نام پرشین کبیر آشنا هستن گلادیاتور کشتی ناخدا ویکی بله تازشم پدرمم فرماندس اصنشم اوهوم بابا به جون خودم فک میکردم فقط سامی داداشمه درود بر تو نیز هم داداش کهولت سن چیه معین؟؟؟؟:| من جوونم تازشم جلو چارتا غریب ابرومو نبر:دی کامران عروسی میگرفت تو عاقد بودی:))))))))))
  15. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    نمنه؟؟؟؟ خو تو نیستی....همه با نام پرشین کبیر آشنا هستن گلادیاتور کشتی ناخدا ویکی بله تازشم پدرمم فرماندس اصنشم اوهوم بابا به جون خودم فک میکردم فقط سامی داداشمه درود بر تو نیز هم داداش کهولت سن چیه معین؟؟؟؟:| من جوونم تازشم جلو چارتا غریب ابرومو نبر:دی کامران عروسی میگرفت تو عاقد بودی:))))))))))
  16. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    آقا من سلام یادم رفت از یه خودمونی بعیده سلام نکنه سلوم به همگی خیلی وقت بود نیومده بودم اسپم نیلو به اجو شبی ادرس بده بیاد بخندیم
  17. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    عععععععععع تو داداش من بودی؟؟؟ الزایمر گرفتم داداشی:surprised:
  18. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    بزرگ خاندان ماس دایی ماس کل این باشگاه از فک و فامیلای پرشین کبیرن
  19. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    دختر:| مدی چی:| نازی چی(پسرمون):| ما از نسل پرشین کبیریم:razz:
  20. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    بدون مشورت با من نیلو؟؟؟؟؟؟؟؟
بالا