پرسیا من زشتوهم بیریختکم؟؟؟کشتمت:دی
میریم سراغ سری بعد:دی
1.یه دیالوگ ماندگار با ذکر اسم فیلم و بازیگر گوینده ش و کارگردان و سال ساخت اون؟؟؟
2.از سریالایی که تلویزیون داره پخش میکنه کدومو بیشتر دوس داری؟؟؟چرا؟؟؟(اصن نگاه نمیکنی فک کنم)
3.یه نقد درست و حسابی از سریالهای:
یه تیکه زمین
میلیاردر
مرد...