نتایح جستجو

  1. "Coral"

    صندلی داغ پریسا

    خب سری سوم سوالات:0(سری عشق) 1.نظرت راجع به عشق چیه؟؟؟ 2.عشق نتی اره یا نه؟؟؟چرا؟؟؟ 3.عشق در یک نگاه اره یا نه؟؟؟چرا؟؟؟ 4.عشق یا دوست داشتن؟؟؟ 5.عشق قبل ازدواج یا بعد از اون؟؟؟چرا؟؟؟ 6.تا حالا عاشق شدی؟؟؟ 7.عشق مادر به فرزند رو میشه نمونه ای از عشق خدا به بنده در نظر گرفت؟؟؟چرا؟؟؟ 8.علاقه ی شدید...
  2. "Coral"

    صندلی داغ پریسا

    سری دوم سوالات: 1.غذای مورد علاقت؟؟؟ 2.میوه ی مورد علاقت؟؟؟ 3.رنگ مورد علاقت؟؟؟ 4.موی فر یا لخت؟؟؟ 5.کدوم خواننده رو دوز داری؟؟؟ 6.کدوم بازیگر؟؟؟ 7.آشپزی بلتی؟؟؟چه غذاهایی؟؟؟ 8.گواهینامه گرفتی؟؟؟نظرت درباره محدودیت زیر 23 سال چیه که جدیدا اومده؟؟؟ 9.شناسنامت از این جدیداس یا قدیمیا؟؟؟ 10.دفترچه...
  3. "Coral"

    صندلی داغ پریسا

    خب خب خب بالاخره پرسیا سوزونی شروع شد با سلام به مهمون صندلی داغ و با تشکر از حمـــــــــــــــــــــــید سری اول سوالات: 1.نام و نام خانوادگی؟؟؟ 2.دوز میداشتی اسمت چی بود غیر از این؟؟؟ 3.بچه چندمی؟؟؟ 4.دوس داشتی چندمی میبودی؟؟؟ 5.بچه کجایی؟؟؟ 6.دوز میداشتی بچه کجا باشی؟؟؟ 7.انگیزت چی بود نشستی...
  4. "Coral"

    چه خلاقانه ج مو دادی:))قربانت...تو خوبی؟دلم برات تنگولیده بود مودوریدیدم یه مدت نیستم...گفتم...

    چه خلاقانه ج مو دادی:))قربانت...تو خوبی؟دلم برات تنگولیده بود مودوریدیدم یه مدت نیستم...گفتم ببندمش بیترترهاینقده دلم واسه باشگاه میتنگه که حد نداره(واسه دوستان البت)
  5. "Coral"

    داداشی جونم؟ کوژایی؟نمیگی یه آجی داری که چشمش به دره تو بیای پیشش؟ بی مهرفت:-( دیه دوزت...

    داداشی جونم؟ کوژایی؟نمیگی یه آجی داری که چشمش به دره تو بیای پیشش؟ بی مهرفت:-( دیه دوزت ندارمممممم...داداشی بد.. گریهههههههههه....دلم واست تنگ شده بود خو:-(
  6. "Coral"

    دلمان برایت تنگولیده بود مودور آومدیم سلومی عرض بنوماییم شاد باشی افشینی

    دلمان برایت تنگولیده بود مودور آومدیم سلومی عرض بنوماییم شاد باشی افشینی
  7. "Coral"

    پروفشوووووو عسک پروفشووووو آواتارشوووووو چه تغیراتی:دی موبارک عموهه

    پروفشوووووو عسک پروفشووووو آواتارشوووووو چه تغیراتی:دی موبارک عموهه
  8. "Coral"

    شب خوش از طرف خودم و نیلووووووووو با اجازه :razz: صورتتم دیه این مدلی نکن پسر خاله ایش شاد باشی

    شب خوش از طرف خودم و نیلووووووووو با اجازه :razz: صورتتم دیه این مدلی نکن پسر خاله ایش شاد باشی
  9. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    شب همگی خوش مرسی که بودین:gol:
  10. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    مااااااااااااااااااااااااااااااااااچ شب خوش شب خوش
  11. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    بچه اتیش نسوزون این به بچگیای من رفته عیال یا تو که اینطور اتیش میسوزونه؟ نخیرا هم فقط باباشو نمیشناسم:| ارهه یه بنز از اینا که باید گواهینامه پایه یک داشته باشی بتا راننده شخصی:دی بله با تشکر شبت خوش داداش خیلی خوش گذشت مرسی که بودی
  12. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    اره برو مامان نیلو با من فقط داداش نازی رو هم با خودت ببر حواست باشه به داداشتا...به دایی بگو مراقبتون باشه :d چشمت بی بلا داداش:redface:
  13. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    مرسی داداش جان:smile: داداش مهریه من چی بوده؟؟؟:confused: النا مادر بیا اینور تو اون عمو رو که نمیشناسی... بیا اینور مامان جان
  14. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    همون اسبه.... تو اون پیسته:| نمیدونم رضا فقط یه بچه داره اونم منم اجو که اجیمه باباش بخیه سامی که داداشمه باباش ناصره بابای معین نمیدونم کیه دایی بچمه هاااااااااااا
  15. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    عیبه زدن کار بدیه:| داداش شوما کوتاه بیا عیبه مامانی باید بتونی اصن:| عیال خودمو میکشما به ددی میگم با بنزش از روم رد شه:|
  16. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    چرا هسسسسسسسسسسسسس داداش منه:| مرسی آجو من اون اسبه رو میخوام ولی:| بابا نداری من و نیلو ماماناتیم حلالزاده به داییش میره چته پسر خاله بهی
  17. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    شب بخیر پسرم خدا به همرات عیال چه وضعیه خو:| کنار بیا دیجه به به پسر خاله بهی احوال شوما
  18. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    نه نه زشته حرکت بدیه:d بیا اینور این عموهه شما رو نمیشناسه بیا اینور بله بله داداش میبینی چه دختری تربیت کردم؟؟؟:دی آفرین خان داداش:redface:
  19. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    وایسا حاضر شم تا اینا در گیر انتخاب بچن ما بریم به دور بزنیم و بیاییم:دی النا مامان... بیا اینور فدا مدا آجوووووووووو ارث؟؟؟ منم ارث دارم آجو؟؟؟:surprised: اصن باید به خان داییاش احترام بذاره النای مامان مگه نه مامانی؟؟؟؟؟ دایی معین دایی سامان باشه مامی؟؟؟
  20. "Coral"

    ////////**** چت روم باشگاه مهندسان ایران ****/////////

    نیلو تو با برادرا من نمیسازیا انگاری؟؟؟ اون از محسنمون این از معین فردا سامی رو هم ببینی همین مدلی میکنی؟؟؟ با بابامم نمیسازی که عیال :| عیال بشین دیجه دوز داره منو بدبخت کنه آجو...میبینی؟؟؟ بچه بیا اینور دایی و مامانتو به جون هم ننداز داداش اروم
بالا