"گروهان زلزله" است: ارغوان، معصوم و... اينا رو تو رو خدا نصيحتشون کن به جز تالار کامپيوتر جاي ديگهاي نرن! :d همشون مال خودت! :w24:
مدیر جان سرعته بالات منو کشته :D
گروه زلزله ؟؟:surprised: واقعا که :razz: قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری:smile:
ارغوان جان بیا بریم که دیگه جای ما اینجا نیست...