You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
این تلافی دیشب بود محدثه بهله:D
-
همیشه اونجوری بودی.
آخر شب میبینمت عخشم:biggrin::redface:
فراااااااار:D
-
مگه من مثل توئم که هر وقت غیب بشم ینی دارم پ خ میفرستم والا:D
-
همین جام دختر ی لحظه نتم قط شد
من برم که دوستان زنگ زدن گفتن کجایی
آخر شب میام با هم حرف میزنیم
البته اگه تو منو مثل پری منو اذیت نکنی
-
-
باچه باچه یعنی چی؟:razz::D
-
فسقلی با من کل کل نکن.دیگه داری اون روی سگ منو بالا میاری هاااااااااااااا:razz::D
-
شوخیای تو که خیلی رو اعصابه آدمه:D
-
هیچی ندارم دختر
ناراحت واسه چی:cool:
-
اوهوم قشنگ بود.ولی خیلی قدیمی بود:)
-
بخدا دست خودم نیست.دلم نمیخواد ناراحتش کنم ولی بعضی موقا ی شوخی میکنم خانوم جدی میگیره و ازم ناراحت میشه:redface:
-
نه اون اصلا شوخی نمیکنه که من ناراحت بشم
ولی من همیشه با شوخیام اونو ناراحت میکنم
-
اوهوم.
حالا برگهای پاییزیم ازم نالاحت شو:redface:
-
آخه بابام هی منو میفرسته دنبال نخود سیا مجبورم جوابشو بدم خو:D
-
-
خخخخخخخ محدثه این عکسو چرا رنگ کردیش:biggrin:
-
محدثه من با اجازت میرم.
واست بهترینا رو آرزو میکنم :)
تولدت شیک و مجلسی:D
-
تو که میدونی من چقد تنبلم آفرین خودت برو کیکمو وردار بیار :D
-
محدثه گفتم شب برنامه داریم هنو شب نشده که:)
این رسم مهمون نوازیه دوختر:razz:
-
صاب خونه کیک من کو:razz::D