You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آورین ولی حق نداری منو اذیت کونی فهمیدی فسقلی:cool:
-
تو حق نداری منو اذیت کنی فهمیدی:razz:
-
خخخخخخخ اینقده حال میده:biggrin:
-
دیوار کوتاتر از مودم و نت پیدا نکردی که دیر ج دادناتو بندازی گردنشون:razz::D
-
قیافت اینجوری نکون که خیلی خواستنی میشی:D
-
خو ازتون تشر کردم دیگه
من از تو یاد میگیرم دیر ج میدم والا
-
دقیقا خوبه که خودتم میدونیو اینقد دیر ج میدی
-
باووووووووو تنکس رفقا:gol:
-
چرا دختر؟
مگه من چیکار کردم
-
اوهوم بهترم ممنون
تو خودت خوبی فسقلی؟
-
ع نه بابا من فک کردم شما ایستادین:razz::D
-
-
-
-
اوهوم باید بگی صد آفرین:D
راستی مو بلوند من چی شد پ:razz:
-
موضوع اصلا سخت گیری نیست آبجی
بیخیال درست میشه دوست من:smile:
-
دارم تلاشمو میکنم که از ناراحتیاش کم کنم:(
-
سلام آبجی هیچی بیخیال
شما خوبین دختر؟
-
اوهوم آخه بهترین دوستمو ناراحت کردن
مرسی دختر
-
شاید
الکی چیه خو آخه الان اصلا تمرکز ندارم دختر:D