You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ولی من متنفرم از پیراشکی گوشت:hate:
-
اتفاقا من اصلا آدم تنها خوری نیستم بوخودا.:)
-
-
خخخخخخخ
این چن روزه که زاهدانم حسابی تلافی روزایی که تنهام و حوصله غذا درست کردنو ندارم رو درمیارم:D
-
چرا چی شده دختر.
من میتونم کمکت بکنم
-
منم مخصوص دوز دارم.
فردا شب دعوتیم به صرف شیشلیک
دوز داری که:)
-
-
ممنان که قبول کردی دوختر:D
-
-
من الان دیدم محدثه.شرمنده دختر:redface:
باشه فردا شبم دعوتم.فردا شب تلافی امشبم درمیارم خوبه:)
-
خو تو نگفتی که ب جای توئم بخورم:D
-
-
چراااااااااااااااا؟:razz:
-
خو بجای منم بوخور :biggrin:
-
-
جای شما خالی با دوستان رفتیم ی پیتزا زدیم به بدن:D
-
سلام صفورا خانوم خوبین؟
هدف فقط مردم آزاری بود ولاغیر:D
-
هه علیک.
جای شما خالی خیلی خوب بود:)
مردیم از بس خندیدیم:cap:
-
من اومدم فسقلی خخخخخخ:biggrin:
-
منظورم دو شب پیش بود محدثه
من دیگه با اجازت برم دختر
شبت دنج و مهتابی گلم
آخر شب میبینمت