سلام دوست معمار!
منظورتون رو از فرم دانشكده هنر با توجه به اينكه اسم دانشگاه هنر تبريز رو اورديد اينطوري دونستم كه معماريش سنتي باشه يانه ست !چون دانشكده معماري دانشگاه هنر تبريز كاملا سنتيه معماريش عكساش رو تو اينترنت حتما ديدين!من فعلاترم2 كارشناسيم (به قول دوستان جوجه معمار:biggrin:)و...