نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    كه اينطور !!!!!پس كلا با دانشجوهاي معمارين ديگه!من كه يه ميتينگي ميشه كه ببينمت!واقعا كه[IMG]

    كه اينطور !!!!!پس كلا با دانشجوهاي معمارين ديگه!من كه يه ميتينگي ميشه كه ببينمت!واقعا كه[IMG]
  2. sahar-architect

    ""من چه بدونم مگه من چه دانم امار خونواده زوجه تو چجورين!"" من كي همچين چيزي نوشتم كه خيرسرت...

    ""من چه بدونم مگه من چه دانم امار خونواده زوجه تو چجورين!"" من كي همچين چيزي نوشتم كه خيرسرت مسخره ام ميكني!!!!!!
  3. sahar-architect

    وا چرا حرف ميذاري تو دهن من!

    وا چرا حرف ميذاري تو دهن من!
  4. sahar-architect

    راستي نگفته بودي دختري!!!!!!!!![IMG]

    راستي نگفته بودي دختري!!!!!!!!![IMG]
  5. sahar-architect

    سلام ممنون من چه بدونم مگه من بايد بدانم امار خونواده زوجه تو چجوره! من دارم ميرم خداحافظ

    سلام ممنون من چه بدونم مگه من بايد بدانم امار خونواده زوجه تو چجوره! من دارم ميرم خداحافظ
  6. sahar-architect

    اين سعيد تاحالا 2بار تو ميتينگا شيرينيداده به ما ولي شوما رو يه بار دسته جمعي برده ناهار امروز...

    اين سعيد تاحالا 2بار تو ميتينگا شيرينيداده به ما ولي شوما رو يه بار دسته جمعي برده ناهار امروز هم كه ايجوري!در اولين فرصتي كه ميتينگ داشته باشيم حالشو ميپرسم!!!!!! مگه شما چندتا دانشجوي معماري ميشناسين كه ازشون غيبت كنين!!!!!عوض غيبت تعتاد اجرهاي مسجد رو ميشموردين[IMG]
  7. sahar-architect

    نه بابا قهر چيه! من كه جواب سلام رو دادم جلوي كامپيوتر عينكتو بزن داداش!!!!![IMG]

    نه بابا قهر چيه! من كه جواب سلام رو دادم جلوي كامپيوتر عينكتو بزن داداش!!!!![IMG]
  8. sahar-architect

    اون يكي هم برادر زنه ته؟؟؟؟[IMG]

    اون يكي هم برادر زنه ته؟؟؟؟[IMG]
  9. sahar-architect

    سلام ممنون مراسم گل چيني تموم شد![IMG]

    سلام ممنون مراسم گل چيني تموم شد![IMG]
  10. sahar-architect

    فرقي هم داره!؟دانشجوي دانشگاه هنر اسلاميم

    فرقي هم داره!؟دانشجوي دانشگاه هنر اسلاميم
  11. sahar-architect

    سلام بهنام خوب میباشی؟؟؟؟؟؟؟؟چه عجب!!!!!!باز کردی پروفتو!

    سلام بهنام خوب میباشی؟؟؟؟؟؟؟؟چه عجب!!!!!!باز کردی پروفتو!
  12. sahar-architect

    سیلام تو پروفت خودت با خودت قرار میذاری!!!!!!!!

    سیلام تو پروفت خودت با خودت قرار میذاری!!!!!!!!
  13. sahar-architect

    هووووووووووووووم!!!!!!!!!!1

    هووووووووووووووم!!!!!!!!!!1
  14. sahar-architect

    سلام معرفی بیشتر از این :سحر هستم دانشجوی معماری؟!اگه چیز بیشتری نیازه بفرمایید تا بگم

    سلام معرفی بیشتر از این :سحر هستم دانشجوی معماری؟!اگه چیز بیشتری نیازه بفرمایید تا بگم
  15. sahar-architect

    ارزوهای بد بد[IMG]

    ارزوهای بد بد[IMG]
  16. sahar-architect

    نه هنوز یه7ترمی تا مسلح شدن جا دارم[IMG][IMG]

    نه هنوز یه7ترمی تا مسلح شدن جا دارم[IMG][IMG]
  17. sahar-architect

    سلام رها جون روز دخمل مبارک

    سلام رها جون روز دخمل مبارک
  18. sahar-architect

    واسه تو ارزوهای خوب خوب کردم [IMG] باشه هرجور راحتی نه من نه تو!!!!!!!!!!

    واسه تو ارزوهای خوب خوب کردم [IMG] باشه هرجور راحتی نه من نه تو!!!!!!!!!!
  19. sahar-architect

    سلام الهه جون ممنون بابت تبریکت روز 2خمل تو هم مبااااارک

    سلام الهه جون ممنون بابت تبریکت روز 2خمل تو هم مبااااارک
  20. sahar-architect

    سلم حالا این پیام پروفم شامل حال دیروز رها میشد دیگه:D:biggrin::biggrin:

    سلم حالا این پیام پروفم شامل حال دیروز رها میشد دیگه:D:biggrin::biggrin:
بالا