شنیدین فتح اله زاده و قلعه اومدن باشگاه پرسپولیس و فتح اله زاده گفته با رویانیان کار اقتصادی انجام میدم و قلعه گفته تیم دومم پرسپولیسه ؟ :razz: من نمیدونم چرا الان تیم دومش پرسپولیسه چرا الان فتح اله زاده میاد میگه ما با پرسپولیس دوستیم روابطمون خوبه ؟ پارسال چرا نیومدن سال قبلش چرا ؟ اصلا اولای...