بستگی داره آخر فصل بخوانش یا نه این مجیدی که من دیدم تا شونصد سال دیگه بخوانش بازی میکنه ..:d
امیدوارم بیاد ما که دوست داریم دو تا بزرگ استقلالی اینطوری بهم بتوپن و فحش بدن ..:D
حاشیههای مجیدی و قلعه الان حل شده ؟ واقعا فکر میکنی قلعه نوعی مجیدیو بخشیده و به قول فردوسی پور زندگی شیرین شده ؟ نه خیر حتی اگه مجیدی برگرده روابطش با قلعه عین آتیش زیر خاکستره ..یه روز بزودی بازم شروع میشه دعواها ..
آره خو واقعا پرسپولیس حاشیه زیاد داره و اصلا تمومی هم نداره ..:(
ولی حاشیه های این ریختی که دو نفر از بزرگان یه تیم بهم فحش میدن و اینا فقط برای استقلاله و بس ..:D
خب این فرق داره اینا که هیچکدوم به همدیگه فوش ندادن یا تهمت باندبازی و بی غیرتی و اینا رو که به هم نزدن ..ولی قلعه و مجیدی هر دو استقلالین و هر دو این حرفا و بدتر از این حرفا رو به هم میگن ...الان به تیمتون نیومده اینقد حاشیه درست کرد بیاد که دیگه .................:D
میدونستم فکر میکنی لجم گرفته یا هر چی ..اما من از اول فصل دوست داشتم برگرده چون میدونستم حاشیههای اون و قلعه دیدن داره ..:D
اینم بدون مجیدی بخاطر اینکه بدون تیم موند خدافظی کرد حالا که یه تیم گیر آورده میخواد برگرده عجب اسطوره ای :D
اصلا دوست ندارم بحث مرحوم حجازی رو بکنم ..بله اسطوره بود و اسطوره کشور ایران ..اما تو که بحث بیرون انداختن رو میکنی با مرحوم حجازی هم برخورد خوبی نشد و با گریه از استقلال رفت ..حتی تا این روزای آخرش دلگیر بود از استقلال ..
میگم ضایه س چون خداحافظی کرده مثلا ...حالا اون هیچی واقعا بدترین حرفا رو...
مطمئن باش هیشکی نمیتونه به زور بندازدش بیرون ...30 میلیون آدم پشتشه که حتی تو بازی تیم ملی هم تنهاش نمیزارن ...با من میشه 30 میلیون و یک نفر ..:D
واقعا برمیگرده ؟؟؟؟؟:surprised:خدایی خیلی ضایه س ..
کجا تیشه زده به ریشه تیمش این کاراشم از تعصب زیادشه ..دیدی امروز رو نیمکت چه حرص و جوشی میخورد ...
همین تعصب آرزوی خیلی از هوادارای بعضی تیماس ..مخصوصا تیمایی که اسطورشون واس پول میرن و تیمشونو تهنا میزارن ..:D
گلو زد ولی عادت همیشگیش یعنی سوتی دادن همراهش بود دقیقه های آخر نیمه اول که توپ به تیر خورد روی سوتی ایشون بود ....خدایی خوب هم نبود فقط گلو زد اونم رو خطای ماهینی بود ..:D
بعضیای دیگه هم تیم دارن هم یه خروار محبوبیت.. امروز از دقیقه 1 تشویق شدن تا آخر با اینکه بازی نکردن ...:D
کاپیتان اصلی تیم...
آره اون خوب بود ولی شجاعی افتــضاح ...باید یادش بدن بازی برای تیم ملی و جلو 100 هزار نفر یعنی چی ..
حقم داره 2 ساله بازی نکرده الانم که تو 18 نفر هم نیست تو باشگاهش .. نباید بازی میکرد
این کره اییا قبل بازی یه چیزایی گفته بون ..اینکه اومدن واس یه برد تاریخی اونم تو تهران مقابل 100 هزار نفر یه برد پر گل ...
همچین گفته بودن انگار اومدن با مالدیو مسابقه بدن ... گفته بودن 20 دقیقه اول کار ایرانو تموم میکنیم ..:razz: ..حیف بچه های ما یه خورده دقت نکردن مقابل لبنان اینجوری نبازن که...