سلام به بابابزرگ خودم ..خوبی؟خوشی سلامتی؟ نماز روزه هات قبول :دی
..چه عجب از اینورا ..نه بابا کی زهرا رو میبره تازه باید یه چیزی بدیم تا بدزدنش :biggrin:...نه جدی رفته و پروفو خصوصیو اینا رو کلا بسته ....
خودت چطولی بابابزرگ ؟ مرسی از گل ..:gol:..بابابزرگ برام دعا کن این روزا اصلا خوب نیست برام...