بابا بی خیال غیرت مال دوره عبدالقجر خان شیش انگشتی بود که با مرگ قلندرالدوله میر پیازی به کل محو شد از رو زمین..
من اره یه پیرهن اطلس پود دارم..
راستی شرمندم این رو نمیگفتم یکی قبلش رو میگفتم همون که دراز به دراز کشیده بود رو شکمش و به جناح راست نگاه میکرد رو میگم همون که پولیور فکر کنم تنش...