حال منم با این قضایا خیلی گرفته شد. ولی جو اینجا بهتره بابا. اینجا تا اتفاقی بی افته اخطار میدن تا مسئله گنده نشه. اونجا اخطار نمیدن نمیدن یه دفعه می بینی پستتو گرفتن.
آره بابا! ادمین=یوسف دبیرستانیه (فکر کنم سوم دبیرستان)
محمد مدیر ارشدم که راهنماییه!
خلاصه غیر از سرود پرنیان که جای منو دادن بهش (کارشناسی ارشد) و سرپرست الهام (کارشناسی) بقیه دبیرستانین.
آها! گور پدرشون بابا. چند تا بچه دبیرستانی شدن مدیر! حتی ادمینشونم دبیرستانیه. هیچی با یه تازه وارد بحثم شد. اعصاب نداشتم چند روز بعد هم با یکی از مدیرا. اونا هم زدن: مدیر بازنشسته. منم بعدش خدافظی کردم.