نتایح جستجو

  1. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    من چاکر آنم که دلی برباید//یا دل به کسی دهد که جان آساید
  2. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    مرا به صورت شاهد نظر حلال بود//که هرچه می‌نگرم شاهدست در نظرم دو چشم در سر هر کس نهاده‌اند ولی//تو نقش بینی و من نقشبند می‌نگرم
  3. tracer

    ***** آمار گيري ( خواهشا همه شركت كنند ) ******

    من هم که نگفتم استفاده کردی!:D الان یه جوی تو مملکته هی می گن جمعیت کتاب خون کمه! خب بله کمه! ناسلامتی عصر عصر تکنولوژیه! الان تو اکثر کشورها به موازات انتشار کتاب انتشار اون رو هم روی وب داریم! یعنی یه کتاب اینترنتی! که باید بابتش مثل خرید کتاب پول بدی! خب تو کشور ما تکیه فقط روکتابه! درصورتی...
  4. tracer

    ***** آمار گيري ( خواهشا همه شركت كنند ) ******

    دیگه تو این دوره زمونه کسی دنبال کتاب نمیره!(آمارها رو نگاه کنین) البت نسبت به جمعیت ! با توسعه روز افزون تکنولوژی و دسترسی به وب جهانی اکثر مقالات علمی آموزشی اجتماعی و خبری سریع تر و بهتر در اختیار مردم گذاشته می شه(البته بطور نسبی و رو به پایین در ایران) به نظر من باید کیفیت سایت های خبری یا...
  5. tracer

    قانون کپی رایت!

    داشتم فک می کردم اگه یه زمانی تو کشور ما قانون کپی رایت بخواهد اجرا بشه چه بلایی سر ما میاد!:cry: شاید یکی از مزیت های اجرا نشدن این قانون این باشه که اغلب کاربر ها بدون هزینه و تقریبا رایگان(آخه 5 تومن کجا و 270 دلار کجا!)دارند از فناوری روز بهره می برند .چه نیازشون باشه چه نباشه فرت و فرت نرم...
  6. tracer

    ممنون:gol:

    ممنون:gol:
  7. tracer

    [هنر گفتگو-گفتگوی هنری]-04- بهترین دیالوگ به یاد ماندنی که شنیدی ؟

    کاراکتر معروف گالم در گالیور که مرتب می گفت من میدونم ما موفق نمیشیم
  8. tracer

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    اسپم نکن خو!:surprised: خیر سرت مدیریا!:razz: افسون بیا به این اخطار بده:دی
  9. tracer

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    اینا را که خودم بلدم مهندس!:D خب می خوام ادرس طرف رو بدونم این امکان هست یانه؟
  10. tracer

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    آره! حالا اگه بخوایم به یه نفر ایمیل بفرستیم چی؟
  11. tracer

    انتقادها و پیشنهادهای مدیریتی

    اونوقت حق چی پایمال میشه؟ این حق که دوباره بتونن بیان با یه اسم جدید؟
  12. tracer

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    نع! منظورم دیدن آدرس ایمیل اشخاصه!
  13. tracer

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    چطور می شه به آدرس ایمیل افراد در باشگاه دسترسی داشت ؟ در واقع آن کاربرانی که اجازه دیده شدن ایمیلشون رو دادند کدام قسمت می شه ایمیلشون رو دید؟
  14. tracer

    انتقادها و پیشنهادهای مدیریتی

    سلام! آقا اینجا دیگه واقعا خیلی بی در و پیکره (البت غلط کردم اخطار ندید:cry:) الان چند تا اخراجی داریم اینجا که هرروز میاند و باعث مزاحمت مدیران و کاربران میشن! خب اگه دوباره راه نفوذ با یه اسم دیگه به تالار هست چرا اینا اخراج میشن؟:surprised:(البت سرگرمیه خوبیه هی اخراج هی .....) نمیشه Ip اون...
  15. tracer

    بیاتو نظرتو بگو برو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آهان! :w02:
  16. tracer

    بیاتو نظرتو بگو برو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    چی چیه؟ در ضمناینقدر بدم میان از این کاربرای چراغ خاموش! :whistle:
بالا