خوب مگه بده؟؟؟تنوع میشه...:D
همیشه دنیا اونجوری نیست که ما میخوایم...گاهی لازمه بعضی اتفاقا بیوفته که ما یکم بیشتر فکر کنیم و قدر چیزی رو که داشتیم بیشتر بدونیم...شایدم اینجوری یاد بگیریم در برخورد با مسائل چ طوری رفتار کنیم...
ای بابا...انقده سخت نگیر...یه آهنگ آروم بذار یکمی چشاتو ببند...برو یه جای ساکت واسه خودت دراز بکش...به هیچی هم فک نکن...یا دوس داری با هم حرف بزنیم؟؟
برام خاطره های خوشکل خوشکل بگو از زمان جاهلیت...:D