خوب خدا رو به خاطر همون 4 تا کلمه شکر کن...چون ممکن بود همین امروز یه اتفاقی بیوفته که دیگه نتونی حرف بزنی...
چه کلمه هایی خوبیم بودن این دوتا....دوتاش سلام اسم خدا...یکیش نمیخورم...یعنی خدا رو شکر غذا داریم که من میتونم بخورم یا نه...یکیشم دستت درد نکنه...یعنی احسان به پدر مادر و تشکر و عمل به...