نتایح جستجو

  1. سلام اجی کوچولو.. خوبی؟؟

    سلام اجی کوچولو.. خوبی؟؟
  2. آره خیلی قشنگ بوووووووووووووود......کجاست حالا این خونه؟؟ کی بیام ببینمش از نزدیک؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آره خیلی قشنگ بوووووووووووووود......کجاست حالا این خونه؟؟ کی بیام ببینمش از نزدیک؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. سلام مرسی از قبول درخواست دوستیم........ امیدوارم دوست خوبی واستون باشم

    سلام مرسی از قبول درخواست دوستیم........ امیدوارم دوست خوبی واستون باشم
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. قربونت بابایی...خوبم!! تو خوبی؟؟ مرسی از عکست...نکنه این عکس خونه ی...

    قربونت بابایی...خوبم!! تو خوبی؟؟ مرسی از عکست...نکنه این عکس خونه ی جدیدمونهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!:D
  6. سلام مرسی از درخواستتون

    سلام مرسی از درخواستتون
  7. اگه نفر قبلی بیفته تو بغلت چکار می کنی؟

    اتفاقیه که افتاده به هرحال.....چیکار میتونم بکنم!!!
  8. ممنونم خانومی....خوبم!! خوش میگذره؟

    ممنونم خانومی....خوبم!! خوش میگذره؟
  9. یه فیلم به نفر بعدی هدیه کن

    هاااااااااااااااااااا؟؟؟ ما ازاین فیلمای باکلاش بلد نیستیم.......... چارلی چاپلین
  10. سلام خانوم خوشکله خوبی؟؟

    سلام خانوم خوشکله خوبی؟؟
  11. سلاااام.......... نام کاربریتونو عوض کردین!!!!!!!!!!!!

    سلاااام.......... نام کاربریتونو عوض کردین!!!!!!!!!!!!
  12. [IMG]

    [IMG]
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. ஐتو عروسی نفرقبلیت چکار میکنی؟ஐ

    میترکونم............رقصو پای کوبی...بعدشم عکس یادگاری!!!:D
  15. اگه نفر قبلی مزاحم تلفنیت بشه،دفعه آخر که برمیداری بهش چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اااااااااااااااا.....خانومی........!!!!!!!!!!!........تویی....؟!!!!!!!!!!!!اینکه مزاجم نیس آشناست.......:D
  16. سلام بابایی.......... دیشب با آجی یادت کردی........خیلی دلتنگت بود..منم همینطور...بهش گفتم گریه...

    سلام بابایی.......... دیشب با آجی یادت کردی........خیلی دلتنگت بود..منم همینطور...بهش گفتم گریه نکنه بابایی می یاد......و اومدی..........
  17. سلام واااااااااااااااای...عکست خیلی قشنگ بوووووووووووووووود......مرسی

    سلام واااااااااااااااای...عکست خیلی قشنگ بوووووووووووووووود......مرسی
  18. ஐتو عروسی نفرقبلیت چکار میکنی؟ஐ

    به به چه عروس خانومییییییییییییییی.............بادا بادا مبارک بادا ...ایشالا مبارک بادا.............. دایره و تنبک بیارین...........
بالا