نتایح جستجو

  1. راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    سلام به دوستان یک گروه که الان فعالیتی نداره چه جوری میشه دوباره به راهش انداخت.. مثلا "گروه طراحی ماهواره".....کلا نمیشه دیگه چیزی نوشت داخلش!!!
  2. سلام دوست عزیز چرا گروه طراحی ماهواره فعالیت نداره؟؟؟؟؟؟ حیفه!!!!!!!!! خودتون شروع کنید...اگه...

    سلام دوست عزیز چرا گروه طراحی ماهواره فعالیت نداره؟؟؟؟؟؟ حیفه!!!!!!!!! خودتون شروع کنید...اگه دراین زمینه میدونید ...اطلاعات بذارین منم هستم... یجورایی خوشم اومد!!
  3. وابستگی از هر نوعش.... باشه بای....

    وابستگی از هر نوعش.... باشه بای....
  4. من نیومد...بکنش روزی یبار........ بخوای میشه... البته اگه تو باشگاه وابستگی نداشته باشی

    من نیومد...بکنش روزی یبار........ بخوای میشه... البته اگه تو باشگاه وابستگی نداشته باشی
  5. دیشبم باز اومدی؟؟؟؟؟

    دیشبم باز اومدی؟؟؟؟؟
  6. سلام تو که باز اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    سلام تو که باز اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
  7. اگه کسی دلتو شکست چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چیکار میشه کرد..........دیگه کاری که شده..دلی که شکسته!!!! کاری نمیشه کرد!!!!!!!
  8. الهی نفر قبلی....................................؟

    الهی...خدا بهش شانس بده ی کیسه پول پیداکنه که پول خرد نباشه!!!!!!!!!1 خوبه؟؟؟
  9. اگر یه کیسه پر پول پیدا کنی ؟

    :w15:.................. من اگه کیسه پول خرد نباشه...میرم بیرون باهاش کلی خوراکی میگیرم میشینم میخورم!!:D
  10. الهی نفر قبلی....................................؟

    الهیی.....الللهییییییییییییییییییییییییی......................... .... ..... ........ ............... .................... ......................... به هرچی میخاد نرسه........ههههههههه
  11. ஐتو عروسی نفرقبلیت چکار میکنی؟ஐ

    هورا میکشیمممممممم..هورا...هورا
  12. بابایی شب خوبی داشته باشی جای منم برف بازی کن!!!!دی:

    بابایی شب خوبی داشته باشی جای منم برف بازی کن!!!!دی:
  13. خوشبحالتون کاش یکم ازاون برفا اینجا هم می اومددددددددددددددد:cry:

    خوشبحالتون کاش یکم ازاون برفا اینجا هم می اومددددددددددددددد:cry:
  14. سلام خیلی راضی نیستم ازباشگاه...مث قبل دیگه نیست...کمتر می یام!! شما خوبین؟؟

    سلام خیلی راضی نیستم ازباشگاه...مث قبل دیگه نیست...کمتر می یام!! شما خوبین؟؟
  15. سلام بابایی خوبی؟؟ اونجاهااااااا خوب برف می یاددددددددددددد

    سلام بابایی خوبی؟؟ اونجاهااااااا خوب برف می یاددددددددددددد
  16. سلام خودم به این نتیجه رسیدم.....واقعا دیگه بدرد نمیخوره!! الانم کتر می یام..اگه هم می یام بخطر...

    سلام خودم به این نتیجه رسیدم.....واقعا دیگه بدرد نمیخوره!! الانم کتر می یام..اگه هم می یام بخطر دوستامه به هرحال ممنون که اومدی یاد کردی خوشحال شدم!!
  17. من خودم موتور دارم [IMG]

    من خودم موتور دارم [IMG]
  18. مرسی زیبا بود..

    مرسی زیبا بود..
  19. سلام آجی هیشکار نکردی که صفحتووووووووو!!!!!!!!!

    سلام آجی هیشکار نکردی که صفحتووووووووو!!!!!!!!!
بالا