نتایح جستجو

  1. قربونت خانومی.....ماهم میگذرونیم دیگه!!شکرخدا میکنیم!

    قربونت خانومی.....ماهم میگذرونیم دیگه!!شکرخدا میکنیم!
  2. اگر بری مسافرت کی رو با خودت میبری ؟

    هرکیو که دوسش دارم...تا بهم خوش بگذره!
  3. اگه اگه....

    وااااااااااااااااه..مگه از جونم سیر شدم........اولا هرکی نتونست ازدواج کنه...نباید فک کنه تنهاست....بلاخره تو این دنیا پر از آدمه.....دوست رفقیق...آشنا......!!!لازم نیست خودتو یه عمر بدبخت کنی که حالا شوهر داشته باشی......کو نداشته باشی....تازه خوشبخت ترم هستی!! باور کن!
  4. سلام مریم جونم...خوبی؟؟

    سلام مریم جونم...خوبی؟؟
  5. سلام دوست گرامی...بااجازه ی شما....من از امضاتون خوشم اومد...واسه خودمم گذاشتم.... مرسی

    سلام دوست گرامی...بااجازه ی شما....من از امضاتون خوشم اومد...واسه خودمم گذاشتم.... مرسی
  6. سلام دوست عزیز خوبین؟؟

    سلام دوست عزیز خوبین؟؟
  7. آموزش متحرک سازی در فتوشاپ

    سلام .... من نرم افزار فوتو شاپو تازه نصب کردم اسمشم اینهphotoshop cs5 ver 12هست... حالا برای شکلکها که اولین شکلکو رسم میکنم...وبعد به گفته ی خودتون توی یه صفحه ی جدید باید اون شکله کپی بشه...وبعدش اونو با موس جابه جا کنم...اینجاش با مشکل مواجه هستم چون اصلا شکله جابه جا نمیشه که مثلا من اونو...
  8. بخورررررررر...نوش جانت.......هههه [IMG]

    بخورررررررر...نوش جانت.......هههه [IMG]
  9. [IMG]

    [IMG]
  10. [IMG]

    [IMG]
  11. سلام ممنون از پیشنهاد دوستیت!!

    سلام ممنون از پیشنهاد دوستیت!!
  12. آیا می دانید هاله شما چه رنگی است؟

    از ن خرمایی بود......
  13. پاسخگویی به سوالات کاربران در آموزش سرویس های شبکه در لینوکس

    سلام ممنون میشم بذارین....وتوضیح بدین چه طوری اونو نصب کنم تو لینوکس.... اوبنتو هست............:(
  14. [IMG]

    [IMG]
  15. [IMG]

    [IMG]
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. اولین روز رو به یاد داری؟

    خیلی قشنگ بووووووووووووووووووود...مرسی
  19. قوی سیاه

    خب واسه منم شده.......فک کنم یه جورایی قانون زندگی باشه....... یا همون قسمت.........چه میدونم!!!!!!!!1
  20. 28 بهمن ساعت 22

    هستمممممممممممم........
بالا