نتایح جستجو

  1. چقدر نفر قبلیتو میشناسی؟

    :surprised:000000000000
  2. چقدر نفر قبلیتو میشناسی؟

    بذار ببینم........یکیو میشناختم با همین اسم....بچه شریم بوووووووودددد. ولی آواترش این نبود.........
  3. چقدر نفر قبلیتو میشناسی؟

    هیچ نمیشناسم!!!!!!
  4. چقدر نفر قبلیتو میشناسی؟

    نمیشناسم متاسفانه یا خوشبختانه!!!!!11 گاهی همینجا آن می بینمش!
  5. وقتی هموطن بودن را فقط در الفاظ جستجو میکنیم(دوستانی که با سکوت میروند!!!)

    من خودم ترکا رو خیلی دوسشون دارم.... بچه های با معرفتی هستن..... ولی گاهی اوقات زیادی تعصبی میشن....با این عکس العملشون زیاد حال نمیکنم!!
  6. سلام آقا آرش خوبین؟؟

    سلام آقا آرش خوبین؟؟
  7. سلام ممنون از درخواست دوستیتون امیدوارم دوستان خوبی باشیم!!

    سلام ممنون از درخواست دوستیتون امیدوارم دوستان خوبی باشیم!!
  8. چرا مردم ایران اینهمه افسرده و غمگین اند ؟

    چون همچیو سخت میگرن.........چون بلد نیستن تو هر شرایطی هستند از زندگیشون لذت ببرن!!!!!! به نظر من که ایناست دلایل افسردگی.......
  9. آموخته ام که: چارلی چاپلین

    درباره ی اولین جمله درباره ی پول باید گفت...اگه پول داشته باشی میتونی همه چی بدست بیاری...اون حرف مال دوره چالی چاپلین بود نه الاااااااااااااان:D
  10. دانستنیهای مفید

    ممنون از مطلباتون.... ولی چرا دانستنیهاتون همش درباره جک و جونوراست!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. راز پیشرفت غربی ها

    با اینکه قبلا این مطلبو خوانده بودم...ولی بازم از خواندنش لذت بردم....... و من بزرگترین درس زندگیم رانیز آنجا آموختم که هر چه انسانی وجود ارزشمندتری دارد همان اندازه متواضع، مودب و فروتن نیز هست
  12. دوستی شبت خوش... بابای:gol:

    دوستی شبت خوش... بابای:gol:
  13. خواهش..شرمنده نتوستم کمک کنم...emrehمی یاد تو اون تابیک جوابتونو میده!! شب خوش بای

    خواهش..شرمنده نتوستم کمک کنم...emrehمی یاد تو اون تابیک جوابتونو میده!! شب خوش بای
  14. سلام ممنون شما خوبین؟؟ عیدتون مبارکااااااااا

    سلام ممنون شما خوبین؟؟ عیدتون مبارکااااااااا
  15. نه من کار خاصی تو تنظیماتش نکردم...خود بخود وصله...مگر اینکه بخوام دفعه ی اول وارد لینوکس شم که...

    نه من کار خاصی تو تنظیماتش نکردم...خود بخود وصله...مگر اینکه بخوام دفعه ی اول وارد لینوکس شم که نمیشه.....
  16. سلام ممنونم... واقعیتشو بخواین من خودم اینترنت بر سرعت دارم ابنتو رو کنار اکس \یم نصب کردم وقتی...

    سلام ممنونم... واقعیتشو بخواین من خودم اینترنت بر سرعت دارم ابنتو رو کنار اکس \یم نصب کردم وقتی با لینوکس اول بالا می یام نمیتونم وصل اینترنت شم بااینکه مودمم وصله.... ولی وقتی اول با ویندوز بالا می یام بعد ریست میکنم می یام رو لینوکس وصل میشه..خودمم موندم چرا اینطوره..الانم لینوکسمممممم!!!!!!!!!!!
  17. یکم درس میخونم..یکم بای نتم!! بقیشم با تی وی میگذرونم...دیگه روزای آخر تعطیلاته......یکشنبه باید...

    یکم درس میخونم..یکم بای نتم!! بقیشم با تی وی میگذرونم...دیگه روزای آخر تعطیلاته......یکشنبه باید برم دیگه یونی!!!!!!!۱ شما چه خبرا؟؟ امتحانا رو خوب دادی؟؟
  18. پاسخگویی به سوالات کاربران در آموزش سرویس های شبکه در لینوکس

    سلام حالا که اون بنده خدا نیستتتتتتتتتتت...... ‍بس به من بگین لطفا چه طوری نصبش کنم!!!؟؟ من فایلو دانلود کردم!!...روی فونت مورد نظرم که میرم بنجره باز میشه میزنم installedولی هیچ اتفاقی نمی افته...نمیفهمم الان نصب شده یا نه!!!!!!!!!!! تغییری که من مشاهده نکردم!!! با تشکر
  19. سلام عزیز یبار آن بودی منم آن بودم بگو..برات بگم....اونطور بهتر میفهمی

    سلام عزیز یبار آن بودی منم آن بودم بگو..برات بگم....اونطور بهتر میفهمی
  20. سلام داداش خبری نیس جز سلامتی.. شما چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟/

    سلام داداش خبری نیس جز سلامتی.. شما چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟/
بالا