نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    خوب اگه شما میگید قبول نمی کنن که هیچی . اما تالاز زنگ تفریح یکم قدیمی شده بهتره یکم تحول داده...

    خوب اگه شما میگید قبول نمی کنن که هیچی . اما تالاز زنگ تفریح یکم قدیمی شده بهتره یکم تحول داده بشه به باشگاه تا از این حالت قدیمی در بیاد متوجه منظورم که هستید ؟؟ [IMG]
  2. mehrdad2012

    پیشاپیش عید سعید فطر را منم به شما تبریک و شاد باش عرض می کنم . :gol:

    پیشاپیش عید سعید فطر را منم به شما تبریک و شاد باش عرض می کنم . :gol:
  3. mehrdad2012

    نخیر یه تالاز جداگانه منظورم هستش خانم مدیر نمیشه این طوری با شخصیت تر به نظر می رسم . [IMG]

    نخیر یه تالاز جداگانه منظورم هستش خانم مدیر نمیشه این طوری با شخصیت تر به نظر می رسم . [IMG]
  4. mehrdad2012

    کدام آدرس ؟؟؟؟

    کدام آدرس ؟؟؟؟
  5. mehrdad2012

    میشه به مدیران محترم پیشنهاد فرمایید یه تالار طنز را راه اندازی نماییند ؟؟؟؟؟ [IMG]

    میشه به مدیران محترم پیشنهاد فرمایید یه تالار طنز را راه اندازی نماییند ؟؟؟؟؟ [IMG]
  6. mehrdad2012

    دلیل این رد درخواست چیه خانم مدیر ؟؟؟؟ [IMG]

    دلیل این رد درخواست چیه خانم مدیر ؟؟؟؟ [IMG]
  7. mehrdad2012

    [IMG] واسه چی ؟؟؟؟ کارم خیلی واجبه در مورد باشگاه و مدیریت هستش .

    [IMG] واسه چی ؟؟؟؟ کارم خیلی واجبه در مورد باشگاه و مدیریت هستش .
  8. mehrdad2012

    می تونم چند دقیقه وقت شریفتون را بگیرم ؟؟؟؟ [IMG]

    می تونم چند دقیقه وقت شریفتون را بگیرم ؟؟؟؟ [IMG]
  9. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    نه چون زورش بالاست باید تو تیم هندبال عضو بشه . خواهش . ;)
  10. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    خیلی نازه :biggrin:
  11. mehrdad2012

    چند روش پسر ازاری

    خوب شاید برعکس شد پسره این کاراها را انجام داد اونوقت چی ؟؟؟ مرسی جالب بود .
  12. mehrdad2012

    حقیقت زندگی

    خیلی زیبا بود . مرسی ;)
  13. mehrdad2012

    اجی گلم . منظورم را متوجه نشدی اومدی واست میگم منظورم چی بود .

    اجی گلم . منظورم را متوجه نشدی اومدی واست میگم منظورم چی بود .
  14. mehrdad2012

    انگار دلت پره آجی . باشه آجی برو خدا به همراهت .

    انگار دلت پره آجی . باشه آجی برو خدا به همراهت .
  15. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    خواهش .
  16. mehrdad2012

    سلام به آجی پری خودم . خوبی آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟؟

    سلام به آجی پری خودم . خوبی آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    فردا دیگه عیده واسه نهار باید بگی واست درست کنه . آخ آخ باز اسم غذا اومد آقا دوباره بهانه گرفت .

    فردا دیگه عیده واسه نهار باید بگی واست درست کنه . آخ آخ باز اسم غذا اومد آقا دوباره بهانه گرفت .
  18. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396885-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396885-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F%D8%9F%D8%9F%D8%9F?p=5421537#post5421537
  19. mehrdad2012

    نوش جونت . من ساعت 1:30 سحری و خوردم و خوابیدم . ما کوکو سیب زمینی داشتیم .

    نوش جونت . من ساعت 1:30 سحری و خوردم و خوابیدم . ما کوکو سیب زمینی داشتیم .
  20. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    خواهش قابلی نداشت . ;)
بالا