:eek: من هنوز ترم چهارم......از این سوالای سخت نپرسین....اصلا تخصص ندارم
فک کنم از مدیر اجرایی بپرسین جوابتونو بده
و این چیزا فک کنم توی تخصص عمران ها باشه
سلام شرمنده دیشب داشتم کار میکردم حواسم اینجا نبود...دیر دیدم
طرحمون دانشکده معماریه...توی ساختمون اصلیش که باید فضاهای اداری_آموزشی و آموزشی قرار داده بشه...بهتره کلاسا طبقه همکف باشه یا طبقات بعدی؟؟؟