نتایح جستجو

  1. بهار00

    اره خیلی جالبن..اما طرحایی که ما میزنیم 1% ایناهم نمیشه

    اره خیلی جالبن..اما طرحایی که ما میزنیم 1% ایناهم نمیشه
  2. بهار00

    خواهش میکنم...شما رشتتون چیه؟

    خواهش میکنم...شما رشتتون چیه؟
  3. بهار00

    :) باشه ایشالا دفعات بعدی

    :) باشه ایشالا دفعات بعدی
  4. بهار00

    :cry: چرا زودتر نگفتی؟؟؟؟ الان دیگه به دردم نمیخوره....ممنووووون

    :cry: چرا زودتر نگفتی؟؟؟؟ الان دیگه به دردم نمیخوره....ممنووووون
  5. بهار00

    دوست عزیز..شما میتونین مراجعه کنین به تالار معماری.. هر چی که لازم داشته باشین اونجا هست.. باز...

    دوست عزیز..شما میتونین مراجعه کنین به تالار معماری.. هر چی که لازم داشته باشین اونجا هست.. باز اگه مشکلی بود بنده در خدمتم
  6. بهار00

    :eek: من هنوز ترم چهارم......از این سوالای سخت نپرسین....اصلا تخصص ندارم فک کنم از مدیر اجرایی...

    :eek: من هنوز ترم چهارم......از این سوالای سخت نپرسین....اصلا تخصص ندارم فک کنم از مدیر اجرایی بپرسین جوابتونو بده و این چیزا فک کنم توی تخصص عمران ها باشه
  7. بهار00

    :eek: واقعا؟؟؟ شما که رشتت فرق داره چطوری داری؟؟

    :eek: واقعا؟؟؟ شما که رشتت فرق داره چطوری داری؟؟
  8. بهار00

    دانشکده معماری

    دانشکده معماری
  9. بهار00

    دانشکده

    دانشکده
  10. بهار00

    معماری...میتونین اینجا هم سوال بپرسید

    معماری...میتونین اینجا هم سوال بپرسید
  11. بهار00

    :eek: اصلا به من میاد از این کارای خطرناک بکنم؟؟؟

    :eek: اصلا به من میاد از این کارای خطرناک بکنم؟؟؟
  12. بهار00

    :surprised: نه بابا....مثلن مهندسماااا...دارن نخشه میکشم

    :surprised: نه بابا....مثلن مهندسماااا...دارن نخشه میکشم
  13. بهار00

    سلام دوست عزیز....بفرمایید

    سلام دوست عزیز....بفرمایید
  14. بهار00

    :)سلامتی....دارم کار میکنم نیستمممممممممممم

    :)سلامتی....دارم کار میکنم نیستمممممممممممم
  15. بهار00

    سلاممم مرسی خوبم....شما چطوری؟؟؟ بعدشم من کچل نیستماااااا:razz:

    سلاممم مرسی خوبم....شما چطوری؟؟؟ بعدشم من کچل نیستماااااا:razz:
  16. بهار00

    چشم......شما تا کی هستی؟؟؟

    چشم......شما تا کی هستی؟؟؟
  17. بهار00

    نه...شاید دو طبقش کنم

    نه...شاید دو طبقش کنم
  18. بهار00

    آمفی تئاترو هم همکف بذارم مشکلی نداره؟؟؟

    آمفی تئاترو هم همکف بذارم مشکلی نداره؟؟؟
  19. بهار00

    سلام شرمنده دیشب داشتم کار میکردم حواسم اینجا نبود...دیر دیدم طرحمون دانشکده معماریه...توی...

    سلام شرمنده دیشب داشتم کار میکردم حواسم اینجا نبود...دیر دیدم طرحمون دانشکده معماریه...توی ساختمون اصلیش که باید فضاهای اداری_آموزشی و آموزشی قرار داده بشه...بهتره کلاسا طبقه همکف باشه یا طبقات بعدی؟؟؟
  20. بهار00

    :) سلام عزیزمممممم خوبی؟

    :) سلام عزیزمممممم خوبی؟
بالا