و ای عشق! ادرکنی...
گاهی گم میشوی در دنیای کوچکم
نمی خواهم اما...گاهی گم می شوی میان روزمرگی هایم...
و من بیزارم از تمام روزهایی که بی تو به سر می ایند...
و بار دیگر من در طلوع صبحی که بی حضور تو از همیشه دلگیرتر است
به انتظارت می ایستم
اری...! می ایستم و می جنگم و...