نتایح جستجو

  1. بهار00

    :surprised: هنوز نرفتی؟؟

    :surprised: هنوز نرفتی؟؟
  2. بهار00

    خسته نباشین:D من فعلا برم

    خسته نباشین:D من فعلا برم
  3. بهار00

    :cry: من که دعوا نکردم... مراحمی...قربونت مرسی:gol:

    :cry: من که دعوا نکردم... مراحمی...قربونت مرسی:gol:
  4. بهار00

    کجا برمممممم؟؟؟ نشستم دارم میکشم...البته تازه شروع کردم

    کجا برمممممم؟؟؟ نشستم دارم میکشم...البته تازه شروع کردم
  5. بهار00

    نه بابا... برا فردا باید نقشه بکشم....هنوز هیچی نکشیدم:cry:

    نه بابا... برا فردا باید نقشه بکشم....هنوز هیچی نکشیدم:cry:
  6. بهار00

    نه خوشی کجا بود :cry:

    نه خوشی کجا بود :cry:
  7. بهار00

    به به خانوم مهندس....ممنون بد نیستم

    به به خانوم مهندس....ممنون بد نیستم
  8. بهار00

    باشه بسلامت:smile:

    باشه بسلامت:smile:
  9. بهار00

    :surprised: عجب موضوعی گفتنااا میتونی بری یه چنتا از عکسای مقبره نگا کنی....یه چیزی شبیهه اونا...

    :surprised: عجب موضوعی گفتنااا میتونی بری یه چنتا از عکسای مقبره نگا کنی....یه چیزی شبیهه اونا بکشی... ترم چندی؟؟؟
  10. بهار00

    :biggrin: مگه چشمم پاره میشه؟؟ معلومه سرت خیلی شلوغ بودااا...از صب نبودی

    :biggrin: مگه چشمم پاره میشه؟؟ معلومه سرت خیلی شلوغ بودااا...از صب نبودی
  11. بهار00

    خب بجاش شبا دیر میخوابم دیگه

    خب بجاش شبا دیر میخوابم دیگه
  12. بهار00

    :eek:مقبره خودتو؟؟؟

    :eek:مقبره خودتو؟؟؟
  13. بهار00

    من همیشه میخوابم بجز روزایی که از صب تا غروب دانشگاهم... امروزم کار داشتم نشد :confused:

    من همیشه میخوابم بجز روزایی که از صب تا غروب دانشگاهم... امروزم کار داشتم نشد :confused:
  14. بهار00

    چه کمکی؟؟؟ ترم 4

    چه کمکی؟؟؟ ترم 4
  15. بهار00

    من که میخوابم...بعدشم برا سلامتی خوبه اون گریه نبود اشک ناراحتی بود....اره کوچولوام دیگه[IMG]

    من که میخوابم...بعدشم برا سلامتی خوبه اون گریه نبود اشک ناراحتی بود....اره کوچولوام دیگه[IMG]
  16. بهار00

    سلام گلم خواهش میکنم امیدوارم بتونم دوست خوبی باشم:):gol:

    سلام گلم خواهش میکنم امیدوارم بتونم دوست خوبی باشم:):gol:
  17. بهار00

    من که گریه نمیکنم.بعد من هنوز بچه ام مگه ظهرا نمیخوابن؟؟

    من که گریه نمیکنم.بعد من هنوز بچه ام مگه ظهرا نمیخوابن؟؟
  18. بهار00

    نه بابا کجا شادم؟؟ خوابم میاد:cry:

    نه بابا کجا شادم؟؟ خوابم میاد:cry:
  19. بهار00

    :D سلااااااااااام مرسی...شما چطوری؟؟؟

    :D سلااااااااااام مرسی...شما چطوری؟؟؟
  20. بهار00

    ممنوووووووووون خیلی قشنگ و جالب بودن:gol: منم میرم دیگه......خدافظظظظظ

    ممنوووووووووون خیلی قشنگ و جالب بودن:gol: منم میرم دیگه......خدافظظظظظ
بالا