You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
:surprised: هنوز نرفتی؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خسته نباشین:D
من فعلا برم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry: من که دعوا نکردم...
مراحمی...قربونت مرسی:gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
کجا برمممممم؟؟؟
نشستم دارم میکشم...البته تازه شروع کردم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه بابا...
برا فردا باید نقشه بکشم....هنوز هیچی نکشیدم:cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه خوشی کجا بود :cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
به به خانوم مهندس....ممنون بد نیستم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه بسلامت:smile:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:surprised: عجب موضوعی گفتنااا
میتونی بری یه چنتا از عکسای مقبره نگا کنی....یه چیزی شبیهه اونا بکشی...
ترم چندی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: مگه چشمم پاره میشه؟؟
معلومه سرت خیلی شلوغ بودااا...از صب نبودی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب بجاش شبا دیر میخوابم دیگه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:eek:مقبره خودتو؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من همیشه میخوابم بجز روزایی که از صب تا غروب دانشگاهم...
امروزم کار داشتم نشد :confused:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
چه کمکی؟؟؟
ترم 4
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من که میخوابم...بعدشم برا سلامتی خوبه
اون گریه نبود اشک ناراحتی بود....اره کوچولوام دیگه[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام گلم
خواهش میکنم
امیدوارم بتونم دوست خوبی باشم:):gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من که گریه نمیکنم.بعد من هنوز بچه ام
مگه ظهرا نمیخوابن؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه بابا کجا شادم؟؟
خوابم میاد:cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:D سلااااااااااام مرسی...شما چطوری؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ممنوووووووووون خیلی قشنگ و جالب بودن:gol:
منم میرم دیگه......خدافظظظظظ
- بهار00
- ارسال پروفایل