سلام صبح شماهم بخیر...من هنوز ترم چهارم...شرمنده درمورد هیچکدوم از اینایی که گفتین تخصص و مطلبی ندارم
در مورد اینایی که ازم خواستین توی تالار معماری باشگاه مطالب زیاد هست...میتونین اونجا مراجعه کنین
یا دوستانی هستن که در این مورد تخصص زیاد دارن میتونین از اونا بپرسین
بازم شرمنده:redface: