نتایح جستجو

  1. بهار00

    میدونم ولی علاقه میخواد دیگه

    میدونم ولی علاقه میخواد دیگه
  2. بهار00

    اصلا نیاد که نه ولی زیاد علاقه ای ندارم.... گذاشتمش اینجا برو بخون...

    اصلا نیاد که نه ولی زیاد علاقه ای ندارم.... گذاشتمش اینجا برو بخون http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/620119
  3. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    عزيزم! مي تواني خوشحال باشي، چون من دختر كم توقعي هستم. اگر مي گويم بايد تحصيلكرده باشي، فقط به خاطر اين است كه بتواني خيال كني بيشتر از من مي فهمي! اگر مي گويم بايد خوش قيافه باشي، فقط به خاطر اين است كه همه با ديدن ما بگويند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هي بالاتر برود! اگر مي...
  4. بهار00

    ولش نیومد... چطورررررررررر؟؟؟

    ولش نیومد... چطورررررررررر؟؟؟
  5. بهار00

    اینو بخون خیلی خوبه

    اینو بخون خیلی خوبه
  6. بهار00

    ایشالا

    ایشالا
  7. بهار00

    خب صب میکنین ببینیم چی میشه

    خب صب میکنین ببینیم چی میشه
  8. بهار00

    روز خوششششششش خدااااحافظ:gol::gol:

    روز خوششششششش خدااااحافظ:gol::gol:
  9. بهار00

    اگه بیشتر میشه پس تو چرا الان بیکار نشستی؟؟؟

    اگه بیشتر میشه پس تو چرا الان بیکار نشستی؟؟؟
  10. بهار00

    :biggrin: ساختو ساز بیشتر میشه یا کمتر؟؟؟

    :biggrin: ساختو ساز بیشتر میشه یا کمتر؟؟؟
  11. بهار00

    اینی که اینجاستو نمیگن عکس تو پروفایلو میگم

    اینی که اینجاستو نمیگن عکس تو پروفایلو میگم
  12. بهار00

    گذرگاه های رویایی

    ممنوووووووووووووووووون از حضور همه دوستاااااان
  13. بهار00

    نخیر 90 درصدش خودمم

    نخیر 90 درصدش خودمم
  14. بهار00

    :surprised:چه ربطی به دلار داره

    :surprised:چه ربطی به دلار داره
  15. بهار00

    :biggrin:

    :biggrin:
  16. بهار00

    خو آخه میگی کچلی به عکسم نگا کن....مو دارم اونم از نوع بلند

    خو آخه میگی کچلی به عکسم نگا کن....مو دارم اونم از نوع بلند
  17. بهار00

    :biggrin:اها میگم چرا زود زود جواب میدی....بگو مشتری نیس بشین با هواپیما فرستادم بیاد

    :biggrin:اها میگم چرا زود زود جواب میدی....بگو مشتری نیس بشین با هواپیما فرستادم بیاد
  18. بهار00

    :razz: خیلی بدی

    :razz: خیلی بدی
  19. بهار00

    خدا پدرتونو رحمت کنه درسته که عمر باارزشه ولی ماهم زندگیو خیلی سخت میگیریم این رشته خلاقیت زیاد...

    خدا پدرتونو رحمت کنه درسته که عمر باارزشه ولی ماهم زندگیو خیلی سخت میگیریم این رشته خلاقیت زیاد میخواد....منم که اینهمه ندارم...الان بیشتر دانشجوهامون فقط برا وقت گذرونی و مدرک درس میخونن ... خیلیاهم که درسشون تموم شده بیکارن استاد که عمرا بشم...ولی چیزایی که بلدمو یادتون میدم ممنون از حرفاتون
بالا