چون هیچ هدفی براش در آینده ندارم
به خواسته خانواده دارم میخونم...البته نه اینکه مجبورم کنن برم این رشته...فرقی نمیکنه هر رشته دیگه ای غیر این بود هم همینطوری بود
رشته بدی نیس ولی علاقه زیاد میخواد و خلاقیت و تلاش زیاد
راستش فعلا همینجوری دارم میخونم...معلوم نیس بعدا چی بشه