نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    باشه حتما اجی . دارم دنبال سوژه میگیردم

    باشه حتما اجی . دارم دنبال سوژه میگیردم
  2. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  3. mehrdad2012

    خواهش می کنم اجی این چه حرفیه . خداراشکر بد نیست . کم کم دارم آماده می شم واسه انتخاب واحد .

    خواهش می کنم اجی این چه حرفیه . خداراشکر بد نیست . کم کم دارم آماده می شم واسه انتخاب واحد .
  4. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  5. mehrdad2012

    خواهش اجی . [IMG]

    خواهش اجی . [IMG]
  6. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  7. mehrdad2012

    سلام اجی . کجای جنوب هستی؟؟؟؟

    سلام اجی . کجای جنوب هستی؟؟؟؟
  8. mehrdad2012

    حتما خوش خبر هستی اجی . خوب می خوای چند تا تایپیک بزنم استرست برطرف بشه ؟؟؟

    حتما خوش خبر هستی اجی . خوب می خوای چند تا تایپیک بزنم استرست برطرف بشه ؟؟؟
  9. mehrdad2012

    عرض ارادت به سبک لوتی ها

    می دونم اما یه نفرذ دیگه هم مدیر تالار عکسه آجی تو هم مثل داداش شهاب شدیا . دمت جیز . :biggrin:
  10. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  11. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  12. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  15. mehrdad2012

    ضربه ایستگاهی...

    عجب تاکتیک جدیدی به جای اینکه دیوار دفاعی و حریف را فریب بدن خودشونا فریب دادن . :biggrin:
  16. mehrdad2012

    از بس بهم گفتی استرس دارم منم استرس گرفتم. :D

    از بس بهم گفتی استرس دارم منم استرس گرفتم. :D
  17. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  18. mehrdad2012

    خواهش اجی . آخر معلوم نشد ایت نتایج کی میاد ؟؟؟ من استرس گفتم چه برسه به تو

    خواهش اجی . آخر معلوم نشد ایت نتایج کی میاد ؟؟؟ من استرس گفتم چه برسه به تو
  19. mehrdad2012

    مرسی آجی خوبم . تو خوبی ؟؟؟

    مرسی آجی خوبم . تو خوبی ؟؟؟
بالا