نتایح جستجو

  1. بهار00

    خب آخه من که نمیتونم بیام پیامارو بگردم ببینم کدومشو برا من دادین لطف کنین تو صفحه خودم پیام...

    خب آخه من که نمیتونم بیام پیامارو بگردم ببینم کدومشو برا من دادین لطف کنین تو صفحه خودم پیام بدین وگرنه شرمنده میشم....
  2. بهار00

    من خوابم میاد یکی میخواد بیاد نقشه های منو بکشه...دوتاش مونده باید تا 1 بکشم...بعد 1 کلاس هس:cry:

    من خوابم میاد یکی میخواد بیاد نقشه های منو بکشه...دوتاش مونده باید تا 1 بکشم...بعد 1 کلاس هس:cry:
  3. بهار00

    اینجا هم سرده....سوز و مه و برف همش باهمه [IMG]

    اینجا هم سرده....سوز و مه و برف همش باهمه [IMG]
  4. بهار00

    دشمنتون شرمنده بسلامت

    دشمنتون شرمنده بسلامت
  5. بهار00

    باشه فقط از این به بعد ناراحت نشین اگه اونجا پیام دادین و من جواب ندادم

    باشه فقط از این به بعد ناراحت نشین اگه اونجا پیام دادین و من جواب ندادم
  6. بهار00

    چی چیو خوش بحالمون....من برف دوس ندارمممممم اونجا خوبه دیگه

    چی چیو خوش بحالمون....من برف دوس ندارمممممم اونجا خوبه دیگه
  7. بهار00

    برف اومده بعدشم گفتن 9.5 امتحان هس...دیگه نمیدونم چه امتحانی بود

    برف اومده بعدشم گفتن 9.5 امتحان هس...دیگه نمیدونم چه امتحانی بود
  8. بهار00

    بابا از 7 صب بیدارم...8.5 رفتم دانشگا...دیدم کلاسا تعطیله برگشتم[IMG][IMG]

    بابا از 7 صب بیدارم...8.5 رفتم دانشگا...دیدم کلاسا تعطیله برگشتم[IMG][IMG]
  9. بهار00

    [IMG] من اینجا گریه میکنم اونوقت شما میخندی به من؟؟؟؟

    [IMG] من اینجا گریه میکنم اونوقت شما میخندی به من؟؟؟؟
  10. بهار00

    ممنون لطف دارین

    ممنون لطف دارین
  11. بهار00

    خسته نباشین لازم نیس که هر دفعه بیاین صفحه من پیام بذارین... همین مشاهده گفتگو که بالای پیام من...

    خسته نباشین لازم نیس که هر دفعه بیاین صفحه من پیام بذارین... همین مشاهده گفتگو که بالای پیام من نوشته اونجا رو بزنین از اونجا هم پیام بدین میاد
  12. بهار00

    مرسی خوبم... [IMG]میدونی چی شد؟؟؟

    مرسی خوبم... [IMG]میدونی چی شد؟؟؟
  13. بهار00

    [IMG]دوست عزیز باز که اینجا جواب دادی!!!

    [IMG]دوست عزیز باز که اینجا جواب دادی!!!
  14. بهار00

    آفلین...چطوری؟ خوبی؟؟

    آفلین...چطوری؟ خوبی؟؟
  15. بهار00

    :razz:خیلی بدی... زشتو چیه باید بگی خوشگلوووو

    :razz:خیلی بدی... زشتو چیه باید بگی خوشگلوووو
  16. بهار00

    خب ایشالا اوناهم حل میشه آخه شما تو صفحه خودت پیام میدی من از کجا باید بدونم با من کار داری و...

    خب ایشالا اوناهم حل میشه آخه شما تو صفحه خودت پیام میدی من از کجا باید بدونم با من کار داری و ... الانم شانسی اومدم دیدم وگرنه اصلا نمیدونستم بهم سلام دادی
  17. بهار00

    سسسسسسلام صب بخیر

    سسسسسسلام صب بخیر
  18. بهار00

    سلاممممم صبحتون بخیر فعلا که صبحمون زمستونی شده :cry:اینجا پیام میدین من نمیبینمااااا

    سلاممممم صبحتون بخیر فعلا که صبحمون زمستونی شده :cry:اینجا پیام میدین من نمیبینمااااا
  19. بهار00

    :Dسسسسسسسلام نچ خواب نیستم

    :Dسسسسسسسلام نچ خواب نیستم
  20. بهار00

    دوست عزیز من دیگه باید برم....شب بخیر

    دوست عزیز من دیگه باید برم....شب بخیر
بالا