نتایح جستجو

  1. بهار00

    باشه بیخیال یه چیزی الکی میکشم

    باشه بیخیال یه چیزی الکی میکشم
  2. بهار00

    اینی که من میخوام بکشم خیلی ساده هس...فقط میخواستم فضاهاشو نگا کنم

    اینی که من میخوام بکشم خیلی ساده هس...فقط میخواستم فضاهاشو نگا کنم
  3. بهار00

    :(بدردم نخورد خیلی پیچیده بودن

    :(بدردم نخورد خیلی پیچیده بودن
  4. بهار00

    باشه الان خودم پیدا کردم یکی

    باشه الان خودم پیدا کردم یکی
  5. بهار00

    بله همینجوریاس محسن پلان کتابخونه داری؟؟؟

    بله همینجوریاس محسن پلان کتابخونه داری؟؟؟
  6. بهار00

    این :child: پستونک نیس که...از اون آبنبات پستونکیاست

    این :child: پستونک نیس که...از اون آبنبات پستونکیاست
  7. بهار00

    فقط دوسال ازت کوچیکترمااااااا همچین میگی بچه انگار نی نی ام:child:

    فقط دوسال ازت کوچیکترمااااااا همچین میگی بچه انگار نی نی ام:child:
  8. بهار00

    [IMG]:biggrin:

    [IMG]:biggrin:
  9. بهار00

    :) میبینیم...فعلا که نمیتونی

    :) میبینیم...فعلا که نمیتونی
  10. بهار00

    :) من زیر کار و بار نمیرم...نمیتونی

    :) من زیر کار و بار نمیرم...نمیتونی
  11. بهار00

    خب همینجا یادم بده

    خب همینجا یادم بده
  12. بهار00

    :biggrin: ببینم چیکار میکنی دیگه

    :biggrin: ببینم چیکار میکنی دیگه
  13. بهار00

    :)اره میدونم تنبلم منصرف شدم میخوام بکشم بعد بخوابم

    :)اره میدونم تنبلم منصرف شدم میخوام بکشم بعد بخوابم
  14. بهار00

    :biggrin: اره شبا بهتر میتونم کار کنم البته دیشب نشد...اصلا حال نداشتم بزور داشتم میکشیدم

    :biggrin: اره شبا بهتر میتونم کار کنم البته دیشب نشد...اصلا حال نداشتم بزور داشتم میکشیدم
  15. بهار00

    ممنووووون

    ممنووووون
  16. بهار00

    کو میخوابم؟؟؟؟؟؟؟؟ دیشب 3 خوابیدم صب 7 بیدار شدم... کلا 4 ساعت خوابیدم :cry:

    کو میخوابم؟؟؟؟؟؟؟؟ دیشب 3 خوابیدم صب 7 بیدار شدم... کلا 4 ساعت خوابیدم :cry:
  17. بهار00

    [IMG]من برم یکم بخوابم.. تو هم برو نقشه هاتو بکش

    [IMG]من برم یکم بخوابم.. تو هم برو نقشه هاتو بکش
  18. بهار00

    :biggrin: خب منم همونطورم ولی زمستونا بیشتر... سرماهم بخورم خدا میدونه کی خوب شم

    :biggrin: خب منم همونطورم ولی زمستونا بیشتر... سرماهم بخورم خدا میدونه کی خوب شم
  19. بهار00

    برا من حال نمیده زود سرما میخورمممم

    برا من حال نمیده زود سرما میخورمممم
  20. بهار00

    نههههههه از این کارا نمیکنیاااااا...از برف بدم میاااااااااد[IMG]

    نههههههه از این کارا نمیکنیاااااا...از برف بدم میاااااااااد[IMG]
بالا