You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
باشه بیخیال یه چیزی الکی میکشم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اینی که من میخوام بکشم خیلی ساده هس...فقط میخواستم فضاهاشو نگا کنم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:(بدردم نخورد خیلی پیچیده بودن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه الان خودم پیدا کردم یکی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بله همینجوریاس
محسن پلان کتابخونه داری؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
این :child: پستونک نیس که...از اون آبنبات پستونکیاست
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
فقط دوسال ازت کوچیکترمااااااا
همچین میگی بچه انگار نی نی ام:child:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]:biggrin:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) میبینیم...فعلا که نمیتونی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) من زیر کار و بار نمیرم...نمیتونی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب همینجا یادم بده
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
ببینم چیکار میکنی دیگه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:)اره میدونم تنبلم
منصرف شدم میخوام بکشم بعد بخوابم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: اره
شبا بهتر میتونم کار کنم
البته دیشب نشد...اصلا حال نداشتم بزور داشتم میکشیدم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ممنووووون
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
کو میخوابم؟؟؟؟؟؟؟؟
دیشب 3 خوابیدم صب 7 بیدار شدم...
کلا 4 ساعت خوابیدم :cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]من برم یکم بخوابم..
تو هم برو نقشه هاتو بکش
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: خب منم همونطورم
ولی زمستونا بیشتر...
سرماهم بخورم خدا میدونه کی خوب شم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
برا من حال نمیده
زود سرما میخورمممم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نههههههه
از این کارا نمیکنیاااااا...از برف بدم میاااااااااد[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل