من منظورم عشق و این چیزا نیس...همین آدمایی رو میگم که اطرافمونن
اینجاهم فرقی با بیرون نداره هم آدمای خوب هس هم بد...یه جور آدماییم هس خودشونو خوب نشون میدن بعد میفهمی اشتبا کردی
اینطوری نگین
بیرونم دوستای خوب زیاد هست
یه چیزیم اینجا در نظر بگیرین...فقط اینجارو نمیگم کل دنیای مجازی ، آدمایی هستن که فقط دارن خودشونو خوب نشون میدن...ادای خوب بودنو درمیارن درحالیکه ذاتشون یه چیز دیگس
زیاد دیدم از این چیزا که میگم