نتایح جستجو

  1. بهار00

    من منظورم عشق و این چیزا نیس...همین آدمایی رو میگم که اطرافمونن اینجاهم فرقی با بیرون نداره هم...

    من منظورم عشق و این چیزا نیس...همین آدمایی رو میگم که اطرافمونن اینجاهم فرقی با بیرون نداره هم آدمای خوب هس هم بد...یه جور آدماییم هس خودشونو خوب نشون میدن بعد میفهمی اشتبا کردی
  2. بهار00

    منظورم خارج از اینجا...خارج از دنیای مجازیه نه خارج از کشور

    منظورم خارج از اینجا...خارج از دنیای مجازیه نه خارج از کشور
  3. بهار00

    اینطوری نگین بیرونم دوستای خوب زیاد هست یه چیزیم اینجا در نظر بگیرین...فقط اینجارو نمیگم کل...

    اینطوری نگین بیرونم دوستای خوب زیاد هست یه چیزیم اینجا در نظر بگیرین...فقط اینجارو نمیگم کل دنیای مجازی ، آدمایی هستن که فقط دارن خودشونو خوب نشون میدن...ادای خوب بودنو درمیارن درحالیکه ذاتشون یه چیز دیگس زیاد دیدم از این چیزا که میگم
  4. بهار00

    دوستی که اینجاس یا یا خارج از اینجا؟؟؟

    دوستی که اینجاس یا یا خارج از اینجا؟؟؟
  5. بهار00

    باشه کمکت میکنم ولی امشب نه...فرداشب کی دلگیرت کرده؟؟

    باشه کمکت میکنم ولی امشب نه...فرداشب کی دلگیرت کرده؟؟
  6. بهار00

    خب منم چند دقیقس اومدم حالا چرا دلتون گرفته؟؟؟ چه کمکی؟؟؟

    خب منم چند دقیقس اومدم حالا چرا دلتون گرفته؟؟؟ چه کمکی؟؟؟
  7. بهار00

    چطور؟؟؟

    چطور؟؟؟
  8. بهار00

    سلام چه سوال سختی!!!

    سلام چه سوال سختی!!!
  9. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    دلم خوش نیست . . . غمگینم . . . کسی شاید نمیفهمد . . . کسی شاید نمیداند . . . کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . . تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی : عجب احساس زیبایی . . . ! تو هم شاید نمیدانی . . . !
  10. بهار00

    میدونم [IMG]

    میدونم [IMG]
  11. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    تنهـایی یعـنی هیچ وقــت کسی نباشه اشکات رو پاک کنه… تنهـایی یعـنی تو جاده بدون مقصـد… تنهـایی یعـنی ندیدن روزهای خوب… تنهـایی یعـنی نداشـتن سنــگ صـبور… تنهـایی یعـنی جشـن تولد با قـرص خواب… تنهـایی یعـنی سـر سـفره عـید تنهـای تنهـا…
  12. بهار00

    چقد سخته تو این دنیا با این همه آدم نتونی یه نفر برا درد و دلت پیدا کنی[IMG][IMG][IMG][IMG]

    چقد سخته تو این دنیا با این همه آدم نتونی یه نفر برا درد و دلت پیدا کنی[IMG][IMG][IMG][IMG]
  13. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    :biggrin: میدونم عزیزم
  14. بهار00

    ;)ایشالا خوب دفاع میکنی 20 میگیری من آزادم

    ;)ایشالا خوب دفاع میکنی 20 میگیری من آزادم
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    شماهم دفاعیه دارین؟؟؟ هیچی منم با اینکه کلی درس دارم ولی حوصلشونو ندارم:(

    شماهم دفاعیه دارین؟؟؟ هیچی منم با اینکه کلی درس دارم ولی حوصلشونو ندارم:(
  17. بهار00

    چه خبر؟؟؟ خوش میگذره؟؟

    چه خبر؟؟؟ خوش میگذره؟؟
  18. بهار00

    :)خواهش گلمممم

    :)خواهش گلمممم
  19. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
بالا