نتایح جستجو

  1. بهار00

    عزیزم من برم.. روز خوشششششش:)

    عزیزم من برم.. روز خوشششششش:)
  2. بهار00

    چرا خوشم نیاد؟؟؟؟؟ خیلی قشنگن;):heart::gol:

    چرا خوشم نیاد؟؟؟؟؟ خیلی قشنگن;):heart::gol:
  3. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  4. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    :surprised:یعنی از اینم کم توقع تر؟؟؟؟؟؟؟
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  7. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    به سلامتی همچین دخترایی;)
  8. بهار00

    سلامممممممم صبحتون بخیر بهتر که نه...فکر کنم از این به بعد باید بدتر شم...آخه تازه دیروز شروع...

    سلامممممممم صبحتون بخیر بهتر که نه...فکر کنم از این به بعد باید بدتر شم...آخه تازه دیروز شروع شده...خیلی کمش یه هفته طول میکشه
  9. بهار00

    من برف دوس ندارم ایشالا که همیشه شاد باشین و موفق شب بخیر خداحافظ:gol:

    من برف دوس ندارم ایشالا که همیشه شاد باشین و موفق شب بخیر خداحافظ:gol:
  10. بهار00

    :surprised: مگه کجایین که سرماش به 25_ رسیده؟؟

    :surprised: مگه کجایین که سرماش به 25_ رسیده؟؟
  11. بهار00

    :biggrin: نه بابا اولی نیس...قبلش کلی پیام دادی شب خوش بای

    :biggrin: نه بابا اولی نیس...قبلش کلی پیام دادی شب خوش بای
  12. بهار00

    هیچی یخ میزنم میمیرم

    هیچی یخ میزنم میمیرم
  13. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    :biggrin: خو نگا کردم
  14. بهار00

    داداشی کاری نداری؟؟؟

    داداشی کاری نداری؟؟؟
  15. بهار00

    ممنونم...سرماخوردگی خوردم..و میوه هااایی که گفتین..چای سبزم خوردم ولی من که سرمابخورم خدا میدونه...

    ممنونم...سرماخوردگی خوردم..و میوه هااایی که گفتین..چای سبزم خوردم ولی من که سرمابخورم خدا میدونه کی خوب شم من دیگه میرم کاری ندارین؟؟؟
  16. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    مگه دخترای قدیم چطور بودن؟؟؟
  17. بهار00

    سلام نه یکم سرما خوردم ماشالا همه کاره اینااااا

    سلام نه یکم سرما خوردم ماشالا همه کاره اینااااا
  18. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    خب خواسته هاتو بگو ببینیم کم توقعی یا پرتوقع؟؟ البته دخترا که همشون کم توقعن:D
  19. بهار00

    کافیست انار دلت ترک بخورد...! دلم میخواد برگردم پیشت....

    آمده ام آشتی ... با پایی که در چاله گناه آسیب دیده و با دسته گلی به نام توبه و پشیمانی و عصایی در زیر بغل به نام دعا و مناجات و مویی که در آسیاب زندگی سفیده شده آری بنده فراری ات بازگشته ...
  20. بهار00

    [IMG] ای خدااااا ببین داره اذیتم میکنه

    [IMG] ای خدااااا ببین داره اذیتم میکنه
بالا